Česká televize přichází s několika personálními změnami, které se dotknou regionálního zpravodajství, komunikace a vnějších vztahů, i marketingu. Z hlediska obsahu by diváci měli spatřit především příchod nového zástupce šéfredaktora pro regiony.
Česká televize posiluje regionální zpravodajství. Na nově zřízenou pozici zástupce šéfredaktora regionálního zpravodajství nastupuje Karel Škrabal. Ze své pozice bude mít za úkol především zvýšení podílu regionálního zpravodajství z českých krajů ve vysílání programu ČT24 a v hlavní zpravodajské relaci Události.
„V osobě Karla Škrabala přichází do zpravodajství České televize zkušený novinářský profesionál, dlouhodobě spojený právě s regiony. Očekáváme, že jeho zkušenost obohatí i regionální zpravodajství České televize, které vnímáme nejen jako nedílnou součást veřejné služby, ale i jako jednu z perspektivních oblastí zpravodajství vůbec,“ komentuje ředitel zpravodajství Zdeněk Šámal.
Po odchodu ředitelky Komunikace a marketingu ČT Daniely Němcové na mateřskou dovolenou se komunikace České televize ujímá dosavadní vedoucí kanceláře generálního ředitele a vnějších vztahů Vít Kolář. Tým Komunikace a PR České televize pod ním povede Alžběta Plívová, nynější tisková mluvčí televize. Vedoucí selfpromotion a grafiky Denisa Kollárová se zároveň stává ředitelkou Marketingu ČT.