Česká televize dosáhla v období od 7. do 9. dubna v průměru nejvyšší celodenní podíl na publiku v období Velikonic za posledních dvanáct let. Pomohly tomu i atraktivní sportovní přenosy na programu ČT 4. Prima family oslavuje tři prime-time pořady z pondělí, které přesáhly hranici milion diváků.
V případě České televize sehrál významnou roli fakt, že už nedisponuje pouze dvěma programy ale vysílá souběžně na čtyřech kanálech. ČT jako celek dosáhla v celodenním podílu na publiku (share) od 7. do 9. dubna 2012 v průměru 32,16 % a zažila tak nejvíce sledované Velikonoce na televizní obrazovce za posledních dvanáct let. Tomuto výsledku významně pomohla atraktivními sportovními přenosy i sportovní Čtyřka, která s výkonem 6,75 % dosáhla velikonočního historického maxima. Čtyřletého rekordu dosáhla také pravidelná velikonoční sbírka Pomozte dětem, kterou letos od 20 hodin na programu ČT 1 uváděla Halina Pawlowská. Informovala o tom Michaela Fričová, tisková mluvčí České televize.
Vysokou sledovaností se pochlubila i televize Prima family, která funguje jako hlavní kanál celé skupiny Prima Group. PR manager Marek Winkler připomněl, že hned tři pořady v prime-time dosáhly sledovanosti přes jeden milion diváků z cílové skupiny diváků starších patnácti let. Hlavní zpravodajství FTV Prima sledovalo 1 042 tisíc diváků při podílu na trhu přes 27 procent. Mimochodem, Prima své Zprávy v tiskové zprávě opatřila přívlastkem „Jasnější a spolehlivější“.
Přes jeden milion diváků měla v pondělí i relace VIP zprávy a podle očekávání se dařilo i seriálu Cesty domů, který si nenechalo ujít téměř 1,1 mil. diváků starších patnácti let. Vyplývá to z údajů společnosti Mediaresearch, která měří sledovanost českých televizí. „Včerejší Velikonoční pondělí tak bylo nejúspěšnější za poslední čtyři roky,“ dodal Marek Winkler z FTV Prima.