Noční talkshow Leoše Mareše na televizi Prima v tomto týdnu přesáhla 114 tisíc diváků. Její úterní díl se dokonce získal prvenství v podílu na publiku v užší cílové skupině diváků 15-54 let. V širší cílové skupině 15+ obsadila tato show druhé místo o 14 stotin za Novou. Právě na tuto skupinu diváků primárně cílí televize Prima.
Celkový podíl Show Leoše Mareše na publiku byl 14,04 procent v kategorii 15+ a 16,93 procent v užší kategorii 15-54. Díky tomu se noční show může chlubit překonáním dalšího milníku.
Producentem Show Leoše Mareše je společnost CE Media, která provozuje kulinářskou a lifestylovou televizi Mńam. Tato show měla být nejvýraznějším programovým tahákem podzimu. Těsně před uvedením se však vedení televize Mňam dohodlo s Primou na programové spolupráci a premiérové díly se tak přesunuly na komerční dvojku.
Mňam TV si ponechala ranní reprízy a v prime-time vysílá alespoň páteční vydání, jenž obsahuje sestřih toho nejlepšího z celého týdne.