Televize Prima poskytla médiím údaje sledovanosti první společné debaty dvou kandidátů na prezidenta. Duel Jířího Drahoše s úřadujícím prezidentem Milošem Zemanem sledovalo 2,2 mil. diváků starších 15 let. Sledovanost debaty tak byla vyšší než nedělní samostatné vystoupení prezidenta Zemana na Nově, které sledovalo přibližně 1,5 mil. lidí starších 15 let.
Živě vysílanou debatu Miloše Zemana a Jiřího Drahoše celkem sledovalo 2 208 000 diváků v cílové skupině diváků starších 15 let. Podíl na publiku překročil 47 procent. Pořad měl v nejsledovanějším momentu dokonce 2,589 mil. diváků starších 15 let. Jednalo se o rekordní sledovanost v celé historii skupiny Prima.
Rekordní hodnoty mělo nejen tradiční televizní vysílání, ale také online vysílání na webu iPrima.cz a na Facebooku. Na webu Primy mohli diváci sledovat simultánní tlumočení do znakového jazyka. Vysílání sledovalo 92 000 uživatelů. Online stream na Facebooku si nenechalo ujít 314 000 lidí.
„Velice nás těší nejen to, že se nám jako jediné komerční televizi podařilo divákům představit pohled finálních prezidentských kandidátů, ale také přilákat historicky největší počet diváků k vysílání televize Prima. Věřím, že jsme kandidátům nabídli prostor pro diskuzi,“ řekl k souboji prezidentských kandidátů Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.