Operátor placené satelitní televize Digi TV ke své vánoční akci spustil mediální kampaň založenou na čtyřech videospotech. Osou kampaně je příběh rodiny, která v hraných skečích odhaluje výhody sledování moderní internetové televize.
Spoty jsou připraveny pro dlouhodobou komunikaci
Čtyři třicetivteřinové spoty doprovodí bannerové a reklamní akce na vybraných serverech a v tištěných médiích, komunikace na webu, Facebooku, dalších sociálních sítích a také PPC kampaň. Spoty jsou natočeny ve stylu rodinného sitkomu a nenásilnou formou upozorňují na funkcionality internetové DIGI2GO, jako je možnost sledovat televizní program až na čtyřech různých zařízeních, možnost sledovat pořady až 72 hodin zpětně, případně je zastavit, sledovat od začátku nebo přeskakovat určité pasáže.
Přestože byly spoty představeny u příležitosti aktuální vánoční akce, jsou připraveny tak, aby je bylo možné využívat pro dlouhodobou komunikaci benefitů internetové televize.
Vánoční kampaň DIGI CZ začala ve vybraných médiích v pondělí 5. prosince a potrvá až do konce roku. Autorem televizních spotů je Marek Dušák a producentem společnost HERAFILM. Grafiku bannerů a reklamních materiálů připravila agentura ABOXS Communications, PR komunikaci zastřešuje agentura PP Partners, o on-line kampaň se stará společnost Quenya technologie.
První spot: bohatá programová nabídka
Druhý spot: přehrávání programů
Třetí spot: zpětné shlédnutí programů
Další spoty jsou k dispozici na oficiálním YouTube kanálu služby Nová DIGI TV.