Sociální sítě mohou být dobrým marketingovým nástrojem a pomocníkem v komunikaci s vašimi fanoušky nebo klienty. Jejich nesprávné užívání vám může poškodit pracně budovaný image. Chybám se nevyhýbají ani tvůrci Show Leoše Mareše.
Nové díly už se netočí, nic víc vám nepovíme…
Leoš Mareš se svou noční show minulé pondělí nečekaně zmizel z vysílání televize Prima. Oficiální FB fanpage této show na události zareagovala informační kampaní pod heslem #JedemeDál. Fanoušci byli ujišťování, že show nekončí, nové díly se točí dál a pouze se jedná o přesun na jinou televizi.
Nové díly se měly objevit už toto pondělí 16. listopadu ve vysílání televize Barrandov. Nakonec se tak nestalo i kvůli jednání s Primou, kde smlouva mezi producenty Show Leoše Mareše a televizí Prima skončila až právě k 16. listopadu.
Následně tvůrci show na Facebooku bez dalších podrobností oznámili, že přerušují natáčení nových dílů. Televize Barrandov se k nové show (prozatím) nepřihlásila, Prima naopak ze svého videoarchivu vyřadila všechny dosud odvysílané díly.
Správce původně fanoušky vyzval, aby nové informace o show sledovali právě na Facebooku
Diváci se na Facebooku logicky ptají, co se bude dít dál. Správce fanouškovské stránky jim ale žádné další informace neposkytuje. Řekl pouze, že diváci si mohou psát o vstupenky na příští týden. Ani slůvkem se nezmínil o tom, kde a kdy se bude show znovu vysílat, ani proč se momentálně netočí.
„Neumí napsat, že se nedohodli? Proto se nenatáčí?“ ptá se Jarmila Podzemská. „Info o vysílání žádné?! To není v pořádku, ani fér. My diváci jsme snad to hlavní, nebo jsem jen naivní?“ přidává se osoba jménem Bety Nova.
K informační mlze přispěla i TV Barrandov svým mlčením
Ironií je přitom fakt, že sám správce Facebooku před týdnem vyzval fanoušky, aby sledovali další zprávy ohledně show na Facebooku. Producenti ale očividně nemají jasnou strategii, jak o tomto problému komunikovat s diváky a zájemci. Show Leoše Mareše přitom má na Facebooku přes 12 tisíc fanoušků a tato stránka může tedy fungovat jako efektivní komunikační kanál směrem k publiku.
K nejasnostem ohledně další budoucnosti této show přispěla i sama televize Barrandov, která se k ní ve veřejných výstupech nijak nehlásí, ani tuto akvizici nenabízí svým reklamním klientům. Barrandov je přitom obvykle v komunikaci velmi aktivní a každým novým titulem se rád pochlubí.
Pět lidí se „hádá“ na fakebooku …. Tomu se říká opravdu divácká úspěšnost jako prasa :-))