Skupina Prima rozšiřuje své printové aktivity. V tomto týdnu zamířil na novinové stánky nový dětský časopis Primáček. Komiksový čtvrtletník vydává televizní skupina pod obchodní značkou Solootions ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont ČR.
Cena časopisu je 59,90 Kč. Součástí příbalu jsou dárky pro děti. „Jsem rád, že nedlouho po uvedení obchodní značky Solootions můžeme představit také nový tištěný časopis Primáček, který je určen pro děti ve věku 6 až 10 let. Jedná se o zábavně edukativní časopis, ve kterém děti najdou příběh Primáčka a jeho kamarádů, do něhož budou zasazeny hádanky, logické úkoly a další edukativní prvky,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný za agenturu Solootions.
„Velmi nás těší, že řadu našich titulů můžeme rozšířit právě o časopis Primáček, u kterého očekáváme, že se bude těšit velkému zájmu dětí díky silnému televiznímu zázemí,“ komentuje spolupráci Zdeněk Štěbeták, obchodní a marketingový manažer nakladatelství Egmont ČR.
První číslo časopisu je vydáno v nákladu 30 000 výtisků o rozsahu 24 stran. Autorem šesti postaviček z Primáčkovy rodiny se stal Michal Jahn, art director z audiovizuálního studia DEPARTMENT, které pro FTV Prima realizuje kompletní self promotion. Za kresbami v časopisu Primáček stojí Josef Fraško, ilustrátor, který je podepsán například pod postavičkou Médi Pusíka. Prodej časopisu bude podpořen mediální kampaní napříč kanály FTV Prima a dětskými tituly nakladatelství Egmont ČR.
Slavnostní křest časopisu Primáček proběhne v neděli 20. března v Zoologické zahradě hl. m. Prahy mezi 13. až 15. hodinou.