Media Club a provozovatel hudebních televizí Óčko, Óčko Gold a Óčko Expres, uzavřely smlouvu o prodeji reklamy v roce 2015. Příští rok budou mít klienti Media Clubu své reklamní kampaně umístěné i na Óčku.
Součástí Media Clubu zůstane i televize Barrandov
Pro skupinu hudebních televizí z portfolia mediálního domu Mafra tak jde o výhodný obchod. Může to rovněž naznačovat i přibližování se mediálních aktivit podnikatele a politika Andreje Babiše se spolumajitelem TV Prima Ivanem Zachem. Obě strany se už domluvily na společném obchodním zastoupení i na rozhlasovém trhu.
Součástí Media Clubu zůstává i televize Barrandov. Uzavřením smlouvy na zastupování hudebních stanic Óčko pokračují vyjednávání o obchodní politice FTV Prima pro příští rok.
Dohoda přinese posílení na mladší cílové skupiny
„V podzimní sezóně se Primě daří svou původní tvorbou zasáhnout mladší diváky a díky spolupráci s Óčkem v naší nabídce dále posílíme afinity na mladší cílové skupiny. Pro příští rok tak svým obchodním partnerům dokážeme představit výrazně zajímavější produkt, a to i v cílové skupině 15-54,“ říká Vladimír Pořízek, provozní ředitel FTV Prima.
„Spojení s Media Clubem pro nás představuje strategickou změnu i na trhu klasické reklamy. Věříme, že trhu dokážeme nabídnout efektivní zásah i atraktivní cílové skupiny a potřebnou image,“ dodává Štěpán Wolde, generální ředitel hudebních stanic Óčko.