Představitelé placeného sportovního kanálu O2 Sport představí exkluzivní vysílací práva na vybrané sportovní události. Po necelém roce působení této značky na televizním trhu se ve vysílaní mohou objevit nové programové taháky.
Tahákem ve vysílání mají být exkluzivní programové produkty
Vedení skupiny O2 svolává na úterý 12. dubna mimořádnou tiskovou konferenci, kde prozradí všechny podrobnosti. Očekává se účast ředitele služby O2 TV Davida Duroně a přítomen bude i ředitel kanálu O2 Sport Marek Kindernay.
Z dosavadního působení O2 Sport na televizním trhu vyplynulo, že nejpopulárnějším produktem ve vysílání je česká fotbalová Synot liga. Její přenosy jsou u diváků dokonce sledovanější než přenosy anglické fotbalové Premier league.
Nejvyšší sledovanost má Synot liga
Podle interních průzkumů společnosti O2 se podíl zápasů Synot ligy na publiku přijímajícím kanál O2 Sport pohybuje na úrovni 25 procent. Znamená to, že každá čtvrtá domácnost, která má k dispozici kanál O2 Sport, si jednou týdně naladí zápas Synot ligy.
Divák může prostřednictvím multidimenze sledovat pohledy z různých kamer. U nejatraktivnějších derby zápasů Sparty se Slávii si dokonce může zvolit i sparťanský nebo slávistický komentář. Multidimenze zároveň umožňuje sledovat libovolné utkání atraktivní fotbalové Ligy mistrů UEFA.
A je to tu začátek konce 02 Sport Anglickou ligu nemají a lžou že naše liga je nesledovanější , před týdnem nedali ani jeden zápas ty dopadnou jako NOVA SPORTY samé sračky a sledovanost pomalu na nule .
Dobre jim tak! Kdyby nedelali hlouposti s Ligou mistru (zacernovani zahranicnich kanalu u konkurence) a kdyby nasadili normalnejsi ceny predplatneho, mohli mit vic divaku. Chteli pul milionu, maji 200 tisic. A to jsem zvedav kolik lidi u nich zustane.