Volně dostupný filmový a seriálový kanál Prima MAX má za sebou nejúspěšnější týden od svého listopadového spuštění. Průměrný podíl na publiku byl v 28. týdnu na úrovni 1,88 % v celodenním vysílání.
Piráti z Karibiku přitáhli 175 tisíc diváků
V hlavním vysílacím čase se podíl (share) dostal na úroveň 2,00%. Uvedené údaje se týkají širší cílové skupiny diváků starších 15 let. V primární obchodní cílové skupině 15–69 let byl podíl v hlavním vysílacím čase 2,33 %.
„Rekordní hodnoty dosáhl nedělní večerní film Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly, který sledovalo 175 tisíc diváků v cílové skupině 15+,“ uvedla mluvčí Gabriela Semová. Podíl tohoto filmu na publiku činil dokonce 5,44 % u diváků starších 15 let.
Zabodoval také kanál Prima LOVE se sobotním filmem Krutá pravda, jež dosáhl sledovanosti 183 tisíc diváků a share 6,21 % ve skupině diváků starších 15 let.
Prima MAX zaštiťuje letní kino na Černém Mostě
Prima MAX rovněž pokračuje v posilování své značky různými marketingovými aktivitami. Ve druhé polovině června zahájila projekt UPC MAX Kino. Díky spolupráci se CineStarem a Centrem Černý Most přináší letní kino na střešním parkovišti obchodního centra. Partnerem je i kabelová společnost UPC.
Projekt probíhá od 23. června do 25. srpna a nabízí vybraných deset nejlepších filmů uplynulého roku. Vrcholem projektu bude udělení MAX Ceny 2015. Po celou dobu fungování letního UPC MAX kina může veřejnost hlasovat, který z desítky nominovaných snímků získá předmětnou cenu.