Nejúspěšnějším pořadem prvního roku v měření v programu sportovního kanálu Sport 2 se suverénně stalo vysílání závodů ze seriálu Formule 1 s průměrným podílem na sledovanosti 1,98 % diváků starších 15 let.
Prémiový sportovní kanál Sport 2 oslavil 13. března první rok v elektronickém měření sledovanosti, tedy v peoplemetrech. Za tuto dobu si stačil vybudovat diváckou základnu tvořenou zejména muži v produktivním věku. Mezi největší taháky této stanice patřil bezpochyby exkluzivní seriál Formule 1, fotbalové přenosy evropské kvalifikace UEFA a hokejové ligy KHL.
Sport 2 za první rok oslovil téměř milion diváků z cílové skupiny 15+. Jeho diváky se stali zejména muži (82 % diváků z cílové skupiny 15+) nejčastěji v produktivním věku 25–54 let (50 % diváků ze skupiny 15+). Díky svému prémiovému obsahu se těší stanice největší popularity mezi muži s vyšším socioekonomickým statusem z větších měst, u kterých dosahuje afinity ve výši 170 %. Sportovní přenosy oslovují také muže se středoškolským či vysokoškolským vzděláním, u kterých dosahuje afinity ve výši 142 procent.
Nejúspěšnějším pořadem prvního roku v měření se suverénně stalo vysílání závodů ze seriálu Formule 1, které k obrazovkám průměrně přilákalo 47 tisíc diváků s podílem na sledovanosti 1,98 % (CS 15+). Nejúspěšnější závod loňského ročníku Formule 1 se jel na italském okruhu Monza a oslovil 192 tisíc diváků s průměrnou sledovaností 0,81 % a s podílem na sledovanosti 3,95 % (data jsou za cílovou skupinu diváků starších 15 let.
Popularita přenosů Formule 1 se projevila i v letošní sezoně. První letošní závod přinesl stanici Sport 2 podíl na trhu ve výši 11 % u diváků starších 15 let.“Nová sezóna Formule 1 začala z hlediska sledovanosti velmi úspěšně a věřím, že podobných výsledků budou dosahovat i další závody, kterých je v roce 2016 celkem 21, což je o dva více než v předešlém roce. Vedle mimořádně úspěšné Formule 1 mohou diváci na Sport 2 nadále sledovat přenosy z hokejové ligy KHL či amerického fotbalu NFL,“ řekl Tomáš Surák, Marketing Manager agentury Atmedia, která zastupuje sportovní programy skupiny SportTV na mediálním trhu.