Jediný volný televizní kanál vysílající pořady o vaření a životním stylu zveřejnil první data o penetraci, které získal na základě peoplemetrového měření. Reálně si Mňam TV na svých přijímačích naladilo 1,4 milionu diváků.
Mňam TV oslovila čtvrtinu svých potenciálních diváků
Tato hodnota odpovídá přibližně čtvrtině diváků, kteří mohou reálně vysílání televize Mňam sledovat. Svou cestu si ke stanici našly převážně ženy v aktivním věku 25-54 let, které bydlí ve středně velkých a větších městech. Mezi divácky nejsledovanější pořady patří originální český pořad Domácí kuchyně, který uvádí šéfkuchař Jaroslav Žídek, nebo pořad U mě v kuchyni, který nechává diváky nahlédnout do kuchyní slavných světových šéfkuchařů.
„S vývojem pozice stanice na českém trhu jsme zatím spokojeni. Jsme rádi, že i za tak krátký čas si dokázala Mňam TV získat své příznivce. Připravujeme změny programu i nové lifestylové projekty, u kterých věříme, že ještě zvýší atraktivitu naší tematické stanice,“ říká jednatelka společnosti Axocom Erika Luzsicza, zastupující stanici na českém trhu.