Mladá televizní stanice Mňam TV, která se původně stylizovala do role kulinářské televize, přidává do svého programu lifestyle. Sází na vlastní tvorbu s hodnotnými jmény, angažuje Ivu Pazderkovou a Leoše Mareše.
Nastupuje nadějný konkurent Jana Krause
Leoš Mareš se objeví v pro sebe netradiční roli – dostal totiž denní late night show po vzoru mladých a extrémně talentovaných amerických komiků Jimmyho Fallona nebo Jimmyho Kimmela. Tento typ talkshow sice už na českém trhu existuje, nicméně jediný zástupce Jan Kraus vysílá svoji show pouze na týdenní báze. Leoš Mareš dostane prostor denně a v atraktivním čase 22:00.
Iva Pazderková bude mít vlastní autorskou show, jež se objeví jednou týdně. Dalšími osobnostmi ve vysílání Mňam TV budou Lumír Olšovský, Tina Pletánková a Bára Sedláčková – společně se objeví v nové dopolední show Život je fajn. Vedle nových pořadů vlastní tvorby nabídne Mňam TV i celovečerní filmy s denní periodicitou.
Dopolední show už běží, Iva Pazderková se připojí v červenci, Leoš Mareš v září
Nový program bude mít postupný náběh. Dopolední show Život je fajn se poprvé objevila na obrazovce ve čtvrtek 25. června v 9:00. Iva Pazderková bude mít premiéru 15. července. Příprava Late night show Leoše Mareše je v plném proudu, v průběhu léta se budou vyrábět neveřejné testovací díly a první ostré vydání se objeví 7. září. Na začátku září bude zařazen i slot pro filmy – celovečerní film se objeví denně od 20:00.
„Za velmi krátkou dobu našeho působení na českém trhu jsme dokázali oslovit 1,4 milionu diváků, což je větší úspěch, než jsme doufali. Nyní je správný čas udělat krok nad rámec gastronomie a nabídnout novinky, od nichž si slibujeme velkou diváckou odezvu,“ říká Pál Milkovics generální ředitel CE Media, vlastnické společnosti Mňam TV.
Největší očekávání pochopitelně vkládá do nové denní show Leoše Mareše, kterou bude osobně produkovat. „Úspěch podobné show závisí nejen od Leoše, je potřeba mít kvalitní scénáristy, kreativní autory a podpůrný tým. Věřím, že jsme takový tým našli,“ uvedl Milkovics na dnešním setkání s novináři.
Klíčový úkol je zvýšit penetraci Mňam TV v domácnostech
Mňam TV v příštích měsících připravuje i edukační kampaň směrem ke svým divákům. Technická penetrace díky DVB-T zahrnuje přes 4 miliony lidí, reálně má Mňam TV naladěnou přibližně čtvrtina z tohoto počtu. „Čeká nás zajímavá výzva, pokusíme se významně rozšířit přítomnost Mňam TV v českých domácnostech. Jen kvalitní obsah může přesvědčit diváky, aby si nás naladili. Proto jdeme cestou sice menšího počtu vlastních pořadů, ale ve vysoké kvalitě,“ dodal Milkovics.
Ve hře je i rozšíření pokrytí Mňam TV nejen prostřednictvím DVB-T ale i dalších vysílacích platforem. V jednání je i expanze na Slovensko, kde Mňam TV zatím reálně nepůsobí.
Další informace a analýzy ohledně projektu Mňam TV přineseme v příštím týdnu.