Reality show Utajený šéf, v níž nejvyšší vedení firmy poznává svůj podnik z pozice řadového zaměstnance, se v květnu vrací na televizní obrazovky. V sedmi premiérových epizodách se mohou diváci těšit na exkurzi do odvětví, která jsou úzce spojena s každodenním životem, jako je gastronomie nebo potravinářský průmysl. Mezi podniky, jejichž vedení se nové řady účastní, patří řetězec kaváren CrossCafe nebo řeznictví Masoprodej. Mezi utajenými šéfy nebude ani tentokrát chybět šéfka…
Zdroj: TV Nova
„Tahle řada je unikátní v tom, že máme firmy, které jsou velmi blízko koncovému zákazníkovi – máme pekaře, zpracovatele masa, autobusovou dopravu, kavárnu, hotely, úklidovou firmu… Každý divák někdy byl v pekárně nebo jel autobusem. Každý tedy ví, jak ty služby mají vypadat, a bude umět ocenit to, jak zaměstnanci dřou,“ podotýká k nové řadě Utajeného šéfa kreativní producentka Lucie Matějíčka Sehnalová.
Celkem si nenechalo poslední řadu ujít 29,96 % diváků 15-54 u TV obrazovek. Největší úspěch měla show u žen ve věku 25-34 let, kde dosahovala průměrného podílu na sledovanosti 45,65 %. Velmi populární byl pořad ale i u mužů 15-24 let, sledovalo jej průměrně 34,60 % u TV.
Zdroj: TV Nova
Diváky i tentokrát čekají unikátní proměny, které dovedou vytvořit nejen novou vizáž, ale i ovlivnit charakter konkrétního člověka. V letošní řadě byl pro změnu vzhledu využit mimo jiné estetický chirurg či služby piercingového studia a v několika dílech byla využita víc než jedna maska. Vedle těchto unikátních proměn se však diváci mohou těšit také na silné a mnohdy dojemné osobní příběhy zaměstnanců, které jsou nedílnou součástí tohoto formátu. Stejně tak k němu patří štědré dary utajených šéfů, kterým tato zkušenost mnohdy dovede otevřít oči ohledně fungování jejich vlastního podniku. Tentokrát rozdali celkem více než 2,5 milionu korun.
Nová řada Utajeného šéfa odstartuje na TV Nova 10. května a už 3. května na Voyo.