Zářijový podíl na trhu v cílové skupině 15+ se u stanic Atmedia vyšplhal na 3,34 %, což je nejvíce od začátku letošního roku. Přispívá k tomu vzrůstající obliba filmových a dokumentárních stanic i nové televize v portfoliu zastupitelství.
Podíl stanic Atmedia se v září dostal k hodnotám z loňského roku. Ve srovnání se srpnem se jedná o 11% zlepšení. Celkem tak stanice skupiny Atmedia oslovují zhruba 4,7 milionu diváků v nejširší divácké skupině 4+, tedy celkově téměř každého druhého televizního diváka.
Hlavní zásluhu na tomto úspěchu mají filmové a seriálové stanice zastupitelství Atmedia, jimž vzrostl podíl na sledovanosti ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o 24 %. Samotná sledovanost filmových stanic stoupla meziročně o 21 %.
Úspěšný měsíc mají za sebou rovněž dokumentární stanice z portfolia společnosti Atmedia, v meziročním srovnání rostl rating o 46 % (CS 15+). Podíl na sledovanosti byl pak meziročně vyšší o 50 %. K výsledku přispěl divácký zájem o záhady a kriminální případy, tradičně již bodují dokumenty spojené s II. světovou válkou. Ty patří dlouhodobě k nevyhledávanějším tématům vůbec.
Atmedia působí na českém trhu od roku 2008, kdy začala s klasickým spotovým prodejem reklamního prostoru. V roce 2009 část stanic z portfolia vstoupila do peoplemetrového měření, a přidala se tak k prodeji v „jednotné měně“ – GRP. Obchodně aktuálně zastupuje 25 tematických televizních stanic na českém a slovenském trhu, mimo jiné z významných mezinárodních skupin jako AMC, Disney, FOX nebo JOJ.