Desáté kolo fotbalové HET ligy vyvrcholilo v neděli podvečer šlágrem mezi Spartou a Plzní, který exkluzivně odvysílala platforma O2 TV. I když souboj nebyl úplně nejsledovanější, diváky podnítil k nákupu denního předplatného.
PR specialista kanálu O2 TV Sport David Solnař webu RadioTV.cz potvrdil, že souboj AC Sparta Praha – FC Viktoria Plzeň se zařadil mezi ty nejsledovanější. Sledovanost byla těsně pod 200 tisíc lidí. Historicky nejsledovanější bylo nedávné derby mezi Slavii a Spartou, které sledovalo 239 tisíc diváků.
Důležitější než celkový počet diváků byl však zájem o denní předplatné kanálu O2 TV Sport.
„Přímý přenos nedělního utkání mezi Spartou a Plzní sledovalo v rámci O2 TV takřka 200 tisíc diváků. Prodej denního tarifu O2 TV Sport na den byl šestkrát vyšší, než tomu bývá u běžných utkání,“ uvedl Solnař.
Konkrétní hodnoty uživatelů, kteří si předplácí kanál O2 TV Sport na jeden den společnost nezveřejnila, lze se však domnívat, že jde o tisíce až desetitisíce lidí.
Sportovní přenosy z O2 TV Sport na jeden den lze sledovat na PC a v mobilních zařízeních a lze objednávat a sledovat i prostřednictvím hybridní televize, která je dostupná na programové pozici O2 TV Free.
Nejsledovanějšími pořady Novy v prime time Policie Modrava a Tvoje tvář má známý hlas
Skupina Nova minulý týden souhrnně programem svých stanic v prime time zaujala přes 41 procent diváků 15-54 let. Jedná se o podíl na publiku, tedy o diváky, kteří v ten moment sledovali televizi.
....