Nedělní souboj Sparty s Plzní motivoval diváky k nákupu denního předplatného O2 TV Sport

Desáté kolo fotbalové HET ligy vyvrcholilo v neděli podvečer šlágrem mezi Spartou a Plzní, který exkluzivně odvysílala platforma O2 TV. I když souboj nebyl úplně nejsledovanější, diváky podnítil k nákupu denního předplatného.

Ilustrační foto k zápasu Sparta - Plzeň poskytla společnost O2 Czech Republic

Ilustrační foto k zápasu Sparta – Plzeň poskytla společnost O2 Czech Republic

PR specialista kanálu O2 TV Sport David Solnař webu RadioTV.cz potvrdil, že souboj AC Sparta Praha – FC Viktoria Plzeň se zařadil mezi ty nejsledovanější. Sledovanost byla těsně pod 200 tisíc lidí. Historicky nejsledovanější bylo nedávné derby mezi Slavii a Spartou, které sledovalo 239 tisíc diváků.

Důležitější než celkový počet diváků byl však zájem o denní předplatné kanálu O2 TV Sport.

Přímý přenos nedělního utkání mezi Spartou a Plzní sledovalo v rámci O2 TV takřka 200 tisíc diváků. Prodej denního tarifu O2 TV Sport na den byl šestkrát vyšší, než tomu bývá u běžných utkání,“ uvedl Solnař.

Konkrétní hodnoty uživatelů, kteří si předplácí kanál O2 TV Sport na jeden den společnost nezveřejnila, lze se však domnívat, že jde o tisíce až desetitisíce lidí.

Sportovní přenosy z O2 TV Sport na jeden den lze sledovat na PC a v mobilních zařízeních a lze objednávat a sledovat i prostřednictvím hybridní televize, která je dostupná na programové pozici O2 TV Free.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .