Mistrovství světa v ledním hokeji si na obrazovkách ČT sport pustilo celkově téměř 5,8 milionu diváků starších patnácti let, a také přes půl milionu dětí. Nejsledovanějším přenosem byl zápas českých hokejistů s Norskem, který sledovala více než polovina diváků u televizních obrazovek, v součtu téměř 1,5 milionu lidí. Na mistrovství se dívali fanoušci také prostřednictvím internetu, za dobu trvání šampionátu si živě přehráli přes 14 milionů videí.
„Z letošního mistrovství jsme fanouškům nabídli dosud nejvyšší počet televizních přenosů. Celkem jsme odvysílali dvaapadesát utkání, všech čtyřiašedesát přenosů pak bylo možné zhlédnout na webu České televize. Zaznamenali jsme také rekord v osmileté historii vysílání ČT sport z hlediska podílu na publiku. Čtvrtfinálový zápas s Amerikou zaujal dvě třetiny diváků u televize, v mužském publiku pak dokonce téměř čtyři pětiny,“ komentuje výkonný ředitel ČT sport Jiří Ponikelský.
Kanál ČT sport dvakrát lídrem trhu v celém dni
Nejsledovanějším utkáním šampionátu se stal duel v základní skupině s Norskem. Zápas sledoval v průměru 1 milion 460 tisíc dospělých, celkový zásah přesáhl 2,7 milionu. Sobotní semifinále s Finskem vidělo jen o padesát tisíc diváků méně (při podílu na publiku 50,8 %). Zápas zároveň nejvíce zaujal ženy, sledovalo ho přes 580 tisíc divaček. Včerejší klání o třetí místo se Švédskem zhlédl téměř milion diváků.
Loňské mistrovství sledovalo v průměru o 330 tisíc diváků méně, šampionát v roce 2012 necelý milion diváků. Celkově letošní mistrovství zasáhlo 5 milionů 793 tisíc diváků. Z toho necelých 53 % mužů a téměř 48 % žen. Zásah u dětí činil 564 tisíc. Kanál ČT sport se stal v průběhu mistrovství dvakrát lídrem trhu v celém dni a třikrát v prime time.
Velký zájem zaznamenaly také přenosy hokeje na internetu. V průběhu mistrovství si fanoušci živě nebo ze záznamu přehráli dohromady přes 15 milionů videí. Weby České televize během mistrovství světa navštívilo přes 3 miliony 450 tisíc uživatelů.