Televize Nova hlásí meziroční zvýšení průměrného diváckého podílu v hlavním vysílacím čase v měsíci listopad. Primetimový program celé skupiny včetně doplňkových kanálů zaujal přes 41 procent diváků u obrazovek v cílové skupině 15-54 let. Celodenní share skupiny Nova, tedy nejen primetimové části programu, v listopadu meziročně vzrostl o 3,43 procentního bodu na 37,46 %.
Jak se dařilo jednotlivým kanálům?
Hlavní kanál TV Nova si v listopadu v primetime připsal podíl na divácích – share 31,20 % v cílové skupině 15-54. Z hlediska sharu se nejúspěšnějšími pořady vlastní tvorby staly Televizní noviny (44,01% podíl na sledovanosti v 15-54), Ordinace v růžové zahradě 2 (share 41,24 % v 15-54) a Český slavík Mattoni 2013 (share 41,10 % v 15-54). Nejúspěšnějším filmem se v listopadu stala česká komedie Líbáš jako ďábel. V sobotu 2. 11. ji na TV Nova sledovalo 32,75 % diváků 15-54 u obrazovek.
Primetimový program Nova Cinema v listopadu zaujal v průměru 5,27 % diváků ve sledované cílové skupině. I zde diváci nejvíc ocenili film Líbáš jako ďábel, na který se v neděli 3. 11. dívalo 20,72 % lidí ve věku 15-54 u obrazovek. FANDA v listopadu zaujal v primetime 2,19 % diváků, přitom nejvíc diváků přilákal v neděli 24. 11. na sledování hlavního závodu Formule 1. Na tu se dívalo téměř 11 procent diváků u obrazovek, ze skupiny 15-54.
Smíchov sledovalo v hlavním čase 1,69 % diváků ve věku 15-54 let u obrazovek. Nejoblíbenějším pořadem jsou už tradičně Přátelé. Archivní kanál TELKA v listopadovém primetime přilákal v průměru sedm desetin jednoho procenta diváků.
Výsledky z peoplemetrového průzkumu realizovaného společností Mediaresearch poskytl ředitel komunikace a PR skupiny Nova Josef Koukolíček.