Nova couvla, už nechce dvojí peoplemetry

tv-ilustrace-grafika-651

Nova se podle informací serveru Mediaguru.cz rozhodla zachovat jednotné měření sledovanosti . Nebude usilovat o peoplemetry od agentury AC Nielsen. Stávající měření bude nadále zajišťovat společnost Mediaresearch a Nova se vrátí do asociace.

Informaci přinesl server Mediaguru.cz, který se odvolává na čtvrteční předvánoční setkání klientů skupiny Nova s novým vedením. Informaci měl klientům tlumočit nynější generální ředitel TV Nova a jeden ze dvou prezidentů společnosti CME Christoph Mainusch.

Televize Nova v průběhu letošního roku pracovala na zprovoznění vlastního měření sledovanosti, které mělo probíhat přes nově založenou asociaci SPMS – Sdružení pro měření sledovanosti. Zakládajícími členy byly Nova společně s agenturou Médea, Nova však měla být jediným investorem celého projektu. Data novému sdružení měla dodávat agentura AC Nielsen, kterou Nova původně neúspěšně protlačovala jakožto realizátora nynějšího jediného měření sledovanosti.

Ani jedna ze stran zatím oficiálně nepotvrdila konec projektu druhého měření sledovanosti. Nova však už před několika týdny projevila zájem stát se opětovně členem Asociace televizních organizací – ATO, která je zadavatelem jediného peoplemetrového měření v Česku a sdružuje všechny významné subjekty na televizním trhu.

Podmínkou opětovného vstupu novy do ATO je však právě nutnost zmrazení všech příprav paralelního projektu peoplemetrů a patrně i ukončení činnosti subjektu SPMŠ.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .