Dětská televize TUTY, která postupně nasazuje do programu pořady vlastní tvorby, zaznamenala v posledním červencovém týdnu dosud nejvyšší podíl na sledovanosti. V letních měsících děti tráví u televizních obrazovek delší čas, což se odrazilo na lepších výsledcích některých programových akvizic.
Nejvyšší podíl na publiku (share) byl u TUTY TV naměřen v pondělí 24. července, konkrétně 1,86 % v cílové skupině dětí 4–14 let. Nejsledovanějšími pořady se staly seriály Dennis: Postrach okolí (podíl 5,58 %), MagiNation: Národ mágů (6,34 %) a Degrassi (4,55 %) v cílové skupině 4-14.
Pozitivní trend je znát u původních pořadů TUTYriál, Zapotíš se!, zájem je rovněž o nakoupené pořady Teletubbies, Winx Club či anime seriály.
TUTY významně přispěla i k růstu podílu dětských stanic v portfoliu zastupitelství Atmedia. Tato společnost kromě TUTY zastupuje Disney Channel, Minimax a CS mini. Skupina těchto čtyř stanic během července získala podíl na sledovanosti 4,92 %, což je letos druhý nejlepší výsledek. V posledním červencovém týdnu byl naměřen nejvyšší share 5,84 % (CS 4–14), přičemž v pondělí 24. července dosáhnul share 8,15 %, což je nejlepší výsledek od začátku tohoto roku.
Zmíněné hodnoty platí pro cílovou skupinu dětí 4-14 let.
„Balíček atkids s dětskými stanicemi je na českém trhu stále jedinečný, nabízíme zadavatelům výhradně dětské programy tuzemské i zahraniční. Zároveň se staráme o bezpečný reklamní obsah. Červencové výsledky stanice TUTY naznačují potenciální vývoj sledovanosti. Věřím, že se startem plnohodnotného podzimního programu TUTY bude pokračovat v růstu,“ komentuje úspěchy dětských stanic ředitelka zastupitelství Atmedia Michaela Vasilová.