Denní seriál Ulice vstoupil do své dvanácté sezóny s vyšším podílem na sledovanosti. Od podzimu minulého roku vzrostl u cílové skupiny 15-54 jeho podíl na sledovanosti o více než 3 procentní body. V letošní podzimní sezóně dosahuje 37,8% průměrného podílu na publiku (share) v cílové skupině diváků 15-54 let.
„U formátu tohoto typu je nárůst sledovanosti výbornou zprávou. Seriál Ulice už dlouhodobě nabízí divákům řadu dějových linek a postav, se kterými se mohou ztotožňovat, proto se líbí různým cílovým skupinám. Do seriálu navíc necháváme neustále přistupovat nové postavy, které s sebou přináší i nové, zajímavé osudy,“ říká Alex Ruzek, ředitelka sekce programu skupiny Nova.
Nejlepšího výsledku z hlediska podílu na sledovanosti dosahuje Ulice v cílové skupině žen ve věku 15-24. O největší zlepšení v roce 2016 se postarala cílová skupina mužů 15-24. Na jaře 2016 dosahovala share 31,38 % a nyní narostla o 7,47 p.b. na 38,85 %, což lze považovat za překvapivě vysokou hodnotu.