Novácký kanál pro muže FANDA se svým divákům představil 14. července 2012. Za dva roky si u svého publika našel stálé místo. Pomohly mu především atraktivní sportovní přenosy a spolupráce s Novou sport.
Stálou diváckou skupinu tvoří necelé tři procenta
Průměrný podíl na publiku v hlavním vysílacím čase mezi muži 15-54 u televizních obrazovek byl v druhém roce vysílání 2,64%. Fanda za uplynulý rok přinesl 253 živých sportovních přenosů, 454 filmů, 1008 dokumentů, a také 4124 jednotlivých dílů populárních seriálů.
„FANDA je nejoblíbenější mezi muži ve věku od 35 do 44 let, průměrně ho v této cílové skupině u obrazovek v prime time sledovalo během druhého roku vysílání 2,75 % diváků. Populární je i ve skupině mladých, průměrně ho denně během druhého roku vysílání sledovalo během celého dne 2,88 % mužů u televize mezi 15–24 lety,“ uvedla tisková mluvčí skupiny Nova Anna Suchá.
Jedním z největších taháků jsou závody Formule 1 a Wimbledon
Nejúspěšnějšími přenosy uplynulého roku byly hlavní závody Formule 1, podvečerní závod 6. dubna 2014 sledovalo dokonce 17,69 % lidí u televize ve skupině 15-54. Úspěch slavilo také odpolední semifinálové utkání ve Wimbledonu mezi pozdější vítězkou slavného tenisového turnaje Petrou Kvitovou a její českou rivalkou Lucií Šafářovou: historický souboj dvou Češek sledovalo 28,56 % diváků u televizních obrazovek ve skupině 15-54.
Ohlas mělo i dramatické finále mezi Novakem Djokovičem a Rodgerem Federerem, které sledovalo 14,73 % diváků u televize ve stejné cílové skupině. Wimbledon přinesl FANDOVI celkově nejlepší týdenní výsledek letošního roku, jeho průměrný celodenní podíl na sledovanosti byl v 27. týdnu 3,63 % diváků v TV ve skupině 15-54.