Telekomunikační operátor O2 se ve své kampani zaměřuje na komunikaci digitální televize O2 TV a unikátních funkcí a obsahu, které televize nabízí. Spuštění kampaně předcházel kvantitativní výzkum mezi televizními diváky.
Výzkum zahrnoval zákazníky placených i neplacených televizí ve věku 27 – 60 let. Vyšlo z něj, že více než dvě třetiny respondentů považují za největší přednost placené televize možnost přeskakovat program a vracet se několik dní v čase. Sportovní fanoušci ocenili možnost výběru mezi souběžně hranými zápasy.
„V kampani jsme se právě proto zaměřili na ukázky funkcí, které naše televize nabízí a díky kterým dokáže přinést svým divákům více zábavy i sportu,“ uvedla Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb.
Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách. V televizi budou vysílány 30vteřinové spoty na kanálech televizní skupiny Prima.