Oneplay a nová marketingová kampaň

TV Nova a O2 představily novou unikátní službu Oneplay. Přináší bohatou programovou nabídku, a zároveň výhody digitální televize a streamingové služby. To vše na jednom místě. A právě na symbolu cesty do nekonečných pater zábavy staví i rozsáhlá marketingová kampaň. Odstartovala 25. února tiskovou konferencí a představením prvního brandového spotu. Bude pokračovat v několika dalších fázích. Celkem uvede čtyři brandové spoty, a kromě televize se objeví i v tisku, rádiu, na online, sociálních sítích a venkovních plochách.

Zdroj: Oneplay

Oneplay se oficiálně spustí od 10. března 2025. Detaily nové služby Oneplay a první brandový spot společně představily TV Nova a O2 médiím a veřejnosti 25. února na tiskové konferenci v Křižíkových pavilonech. Nová služba od společností ze skupiny PPF přináší nyní na jednom místě bohatou obsahovou nabídku s důrazem na inovativní funkce. 

Spuštění Oneplay provází rozsáhlá 360° kampaň, na které TV Nova a O2 spolupracovali s agenturou VML. Kampaní chceme představit novou službu a značku Oneplay, která na českém trhu otevírá zcela novou kategorii. Spojuje to nejlepší ze světa SVOD a OTT a zároveň přináší nové funkce – vše na jednom místě, v jedné aplikaci. Tuto jedinečnost jsme se snažili promítnout i do samotné kampaně a DNA značky. Jako službu, která nabízí prémiovou českou zábavu a zážitek v dostupné a uživatelsky přívětivé podobě pro každý den”, říká Andrej Slaninka, Brand Manager Oneplay.

Marketingová kampaň se současně odehrává na několika úrovních a postupně bude komunikovat vznik nové služby, její inovativní funkce a obsah platformy. Uvede čtyři brandové a další contentové spoty. Kromě televize, rádia, tisku a digitálních kanálů, sociálních sítí nebo i prodejen O2 se kampaň objeví i v outdooru po celém Česku. Od příštího týdne bude mít unikátní brandový polep i celý přestupní tunel mezi trasami A a C ve stanici metra Muzeum.

Symbolem celé kampaně je výtah, který diváky provede různými patry nekonečných světů zábavy a sportu služby Oneplay. Stačí jen stisknout tlačítko nebo kliknout na ikonu aplikace. „Chtěli jsme vytvořit zdánlivě nekonečný svět postav a možností, který by byl nejen snadno dosažitelný, ale i dostatečně zajímavý na to, abyste ho chtěli prozkoumat. Tato idea dokáže diváky oslovit a jde nad rámec klasické propagace“, vysvětluje Jake Barrow, Chief Creative Officer VML.

Výtah se objevuje ve čtyřech spotech a klíčových vizuálech, z nichž každý pokrývá jednu z fází kampaně. První, 40sekundový spot uvádí hvězdy bývalých platforem – Oskara Hese v hlavní roli Krále Šumavy z produkce Voyo Originál a Petra Čecha za O2 TV. Herci, sportovní hvězdy a baviči z obou původních služeb společně putují výtahem do „práce“ do svých světů za diváky, kteří právě sledují daný sport či pořad. Zažívají řadu různých žánrů a neočekávaných setkání, potkávají se s postavami, které obývají svět Oneplay. Spot s Petrem Čechem a Oskarem Hesem se objevuje na televizních obrazovkách od 25. února. Pro natáčení se využily prostory Fantasy Studios, kde se na 24metrové LED obrazovce mohly poměrně jednoduše nasimulovat čtyři různé světy a prostředí: tajemný les, trosky Římské říše, zázemí kuchyně pro kuchařskou show nebo televizní studio atd.

Jak probíhalo natáčení, se můžete podívat zde: Takhle se zrodilo Oneplay

Nasazení dalších dvou spotů se plánuje na 10. března. Jeden se zaměří na funkce Oneplay, jako je zpětné přehrávání a zastavení živého vysílání nebo sledování předpremiér. Účinkují v něm moderátorské hvězdy Zorka Hejdová a Rey Koranteng. Ve třetím spotu s Petrem Čechem, se představí Oneplay jako nevšední zábavní platforma, kde diváci najdou na jednom místě ojedinělou nabídku sportovních utkání, nejvyšší fotbalové i hokejové soutěže, Formuli 1 a další. Poslední, čtvrtý spot se nese v duchu nové série Krále Šumavy nového Oneplay Originálu s Oskarem Hesem.

Zdroj: Oneplay

Spoty vznikly ve spolupráci s režisérem Robertem Hlozem, který má na kontě například režii filmu Bod obnovy.

„Stejně jako se ve spotech neočekávaně setkávají zástupci dvou světů – nejlepšího sportu reprezentovaného Petrem Čechem a nejoblíbenější zábavy v podání Oskara Hese – tak se i při tvorbě společné kampaně potkaly rozličné marketingové týmy: technologické firmy a televize. Právě vzájemná inspirace tohoto propojení byla obohacující, protože každý ze své praxe přinesl jiný a často pro druhou stranu i neotřelý pohled. Díky tomu vznikl unikátní kreativní koncept ‘Unexpected encounters’, který je barvitý stejně jako celá spolupráce,“ říká marketingový ředitel O2 David Daneš.

„Chci poděkovat především agentuře VML a Robertovi Hlozovi za perfektní spolupráci a pevné nervy. Společně jsme vytvořili funkční, snadno zapamatovatelnou kreativní platformu, se kterou plánujeme dlouhodobě pracovat. Věříme, že si ji lidé zamilují“, uzavírá Jakub Folauf, Head of Brand & Marketing Strategy TV Nova.

Autor článku: