Televize

Sobotní českého týmu proti Lotyšku znamenalo nejlepší výsledek programu ČT sport v hlavním vysílacím čase v jeho dosavadním vysílání a čtvrtý výsledek pro Českou televizi v historii peoplemetrového měření, tedy od roku 1997.

....
Televize 9. 5. 2016

NÁZOR – V pátek v Rusku odstartoval další řady světových hokejových šampionátů. Bez ohledu na průběh se i tentokrát objevují úvahy na téma, zda je tento produkt ještě atraktivní. Z mediálního hlediska určitě.

....
Televize 8. 5. 2016

Startuje MS v ledním hokeji. Až do neděle 22. května bude program ČT sport patřit především fanouškům hokeje. Ze šampionátu v Rusku nabídne sportovní kanál 54 televizních utkání, 29 z nich přímým přenosem.

....
Televize 6. 5. 2016

Hokejové přenosy z MS v hokeji jsou sice dnes převážně dostupné na kódovaných programech, nicméně díky německé tradici volného vysílání má divák možnost dostat se k tomuto vysílání i bez použití přístupové karty.

....
Televize 6. 5. 2016

Rakouská televizní značka ServusTV v úterý oznámila, že v dohledné době ukončí vysílání. Ve středu její vedení tento krok přehodnotilo a výpovědi zaměstnancům stáhlo. Vysílání rakouské i německé mutace bude pokračovat bez omezení.

....
Televize 5. 5. 2016

Značka Servus TV je populární zejména mezi satelitními diváky napříč Evropou, jelikož vysílá volně a přináší zajímavý obsah ve výborné technické kvalitě. Její působení se ovšem chýlí ke konci. Definitivní termín zatím neoznámila.

....
Televize 4. 5. 2016

Pod tímto pojmem si můžeme představit prakticky jakoukoliv televizní stanici, která vysílá různě koncipované pořady zaměřené na různé diváky. Z pohledu zákona jde o program, který není zaměřen pouze na určitou skupinu obyvatel.

....
Televize 4. 5. 2016

Televizní program lze zaměřit na určitou skupinu diváků nebo na určitý žánr. Zákon o rozhlasovém a televizním vysílání sice přesné vymezení tohoto pojmu neuvádí, nicméně definuje tzv. „základní programovou specifikaci“.

....
Televize 4. 5. 2016

Samostatnou kategorii mezi televizemi mají programy zaměřené výhradně na reklamu a teleshopping. Ve své podstatě mohou působit i dojmem plnoformátové televize, ale musí většinu svého vysílacího času vyčlenit na teleshopping.

....
Televize 4. 5. 2016

Volba vhodné vysílací platformy je nedůležitějším rozhodnutím managementu jakékoliv nové televize, která usiluje o vstup na trh. Na výběr máte několik platforem, které se liší diváckým zásahem i cílovými skupinami.

....
Televize 4. 5. 2016