Televize

Spuštění české mutace MTV ohrožují třenice mezi dvěma mediálními obry z USA. Informuje o tom E15. (Pokračování textu…)...
12. 6. 2009
Na celém území Spojených států skončí v pátek analogové televizní vysílání. Dvakrát odložená celoplošná digitalizace se týká zhruba 14 milionů amerických domácností, které jsou závislé na pozemním vysílání. Na digitální s...
12. 6. 2009
Přinášíme vám druhou část rozhovoru s americkým vědcem Jeffem Liebermanem, jenž se stal známý díky stanici Discovery, kde moderuje pořad Time Warp. Ten je založen na natáčení běžných (i těch bizardnějších) situací pomocí vysoko...
12. 6. 2009
Nová digitální televizní stanice TV Barrandov se pustí do natáčení svého vlastního televizního seriálu. V rozhovoru pro Lidové noviny to prozradila její generální ředitelka Janka Vozárová. (Pokračování textu…)...
11. 6. 2009
Mediální společnost BBC v současnosti ve velkém snižuje své náklady. Tomu se nevyhnou ani platy špičkoví novináři známí z obrazovek a z rozhlasu. Včera o tom informoval britský deník Guardian. (Pokračování textu…)...
11. 6. 2009
Minulý týden si veřejnoprávní televize zajistila exkluzivní vysílací práva k hokejovým přenosům domácí O2 Extraligy na další čtyři roky. O přenosy měla zájem i Nova, která postoupila do finálového výběru. Bezprostředně po rozho...
S květnem skončil na nové digitální stanici TV Barrandov její šéf zpravodajství Marek Vraný. Nyní dochází u TV Barradov k dalšímu odchodu. Její řady opouští ředitel výroby Petr Nezval. Informují o tom lidovky.cz. (Pokračování text...
10. 6. 2009
Fanoušci Futuramy se v příštím roce dočkají nových 26 dílů. Tuto mladší sestru slavných Simpsonových oživí kabelová stanice Comedy Central. Na základě tiskové zprávy o tom informuje slovenský web Mediálně.sk. (Pokračování textu...
10. 6. 2009
Nové digitální stanice TV Barrandov a Prima Cool jsou od 1. června samostatně vedeny v peoplemetrovém měření sledovanosti. Nabízíme vám přehled podílu na publiku ve 23. týdnu 2009. (Pokračování textu…)...
10. 6. 2009
1 milion 156 tisíc dospělých diváků v kumulovaném zásahu (všichni ti, kteří alespoň 3 minuty kontinuálně sledovali některou část z vysílání k eurovolbám) využilo nabídku České televize, která se věnovala 11 hodin a 51 minut  ...
10. 6. 2009