Televize

Brutální Nikita vznikla původně jako film ve Francii. Hlavní roli v americkém seriálu La Femme Nikita, který se natáčel v Kanadě, hraje Australanka Pety Wilson. Celkem se nenatočilo ani sto dílů, projekt byl totiž z finančních důvodů uk...
23. 5. 2006
Dnes ve 21.00 hodin bude slavnostně spuštěno stálé barevné osvětlení televizního vysílače Praha Žižkov. „Osvětlení, které zapneme dnes, jsme vybrali v barvách Českých radiokomunikací a současně státní trikolóry. Barevné nas...
22. 5. 2006
K úplnému přechodu na digitální televizní vysílání dojde v některých regionech už příští rok. Informovalo o tom dnes Ministerstvo informatiky, konkrétní regiony ovšem jmenovány nebyly. Lze předpokládat, že půjde o Ústecko a Domaž...
17. 5. 2006
Podle některých kritiků měl seriál 24 hodin napravit pošramocenou pověst amerických tajných služeb po 11. září a vůbec zlepšit nálady ve společnosti. I přes kritiku si k němu diváci cestu našli a tak Jack Bauer řeší případy už p...
16. 5. 2006
Finský veřejnoprávní rozhlas vysílá zprávy i v latině. Ačkoliv veřejnoprávní YLE ovládá stát, organizace je na vládě nezávislá. YLE, která existuje již od roku 1926, provozuje pět národních televizních programů a řadu rozhlasov...
15. 5. 2006
Evropský parlament začal s ještě větší intenzitou hovořit o digitalizaci v souvislosti s blížící se ženevskou konferencí, na které se budou rozdělovat kmitočty. Zopakoval, že některé státy brzdí proces digitalizace, hovořil o nutnos...
10. 5. 2006
Ministerstvo informatiky (MI) je s vyjednáváním o novele zákona o rozhlasovém a televizním vysílání spokojeno. Pavel Kolář, zodpovědný za digitalizaci na MI, hovoří dokonce o pečlivém, leč komplikovaném projednávání, které přineslo...
10. 5. 2006
Druhým nejslavnějším psem televizní obrazovky je bezesporu Rex. První místo obsadila světoznámá Lassie. Ani Rex ale není žádný troškař. Podle encyklopedie Wikipedia je rozšířenějším seriálem už jen Pobřežní hlídka, příběhy v...
9. 5. 2006
Mediální analytik, šéfredaktor odborného týdeníku Marketing & Media Daniel Köppl si o médiích žádné iluze nedělá. „Redakce se čím dál tím více sbližují se zadavateli reklam,“ říká. O televizích to platí dvojnásob.M...
4. 5. 2006
Společnost Mediaresearch oznámila, že bude i nadále za pomoci peoplemetrů měřit sledovanost českých televizních stanic. V pátek totiž podepsala smlouvu mezi Mediaresearch a Asociací televizních organizací (ATO), podle níž bude firma zaji...
4. 5. 2006