Televize
Poté, co Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila šest licencí na digitální televize, jen velcí optimisté čekali, že žádný z neúspěšných žadatelů rozhodnutí Rady nenapadne u soudu. K podání žalob skutečně došlo, po p...
Tento týden od pondělí do pátku probíhá v Praze test digitální televize pro mobilní telefony ve formátu DVB-H. Experimentální vysílání zajišťuje společnost Radiokomunikace pro mobilního operátora T-Mobile, vysílá se z kóty Praha - S...
RRTV v rámci pravidelného monitoringu rozhlasových stanic konstatovala, že Frekvence 1, Evropa 2 - Východní Čechy a Rádio Šumava vysílají v souladu s licenčními podmínkami. S provozovatelem Radia Černá Hora zahájila správní řízení pr...
Křesťanská stanice TV Noe, která neuspěla v licenčním řízení o digitální vysílání, se přece jen do jednoho z DVB-T multiplexů dostane, i když jen dočasně. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání totiž schválila žádost provozo...
Po několikaletech Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vyhlásila licenční řízení na analogové televizní vysílání. Další možnost už zájemci o klasickou televizi s největší pravděpodobností nedostanou, i tato bude pro vítěze...
Na začátku byla vítězná sázka. K té došlo ještě za dob Rakousku-Uherska. Na konci je animovaný seriál, který znají děti i dnes. Včelka Mája a její kamarádi baví děti v řadě zemí světa. Po hudební stránce je přitom Mája chloubo...
166 minutový přenos, v jehož rámci byl odehrán první zápas české reprezentace a
odvysílány vstupy ze studia, vidělo 1 201 000 dospělých diváků, tedy 14,0 %, při
podílu 43,70%. Na samotný zápas české reprezentace si k televizním ob...
Více než tříhodinový přenos finále druhé řady reality show VyVolení sledovalo v průměru jen 1,07 milionu diváků starších 15 let. Pro srovnání, finálový večer první řady sledovalo 2,21 milionu diváků a přenos se stal nejsledovaně...
Tisková mluvčí TV Nova Veronika Šmítková oznámila, že probíhají jednání o prodloužení smlouvy s moderátorem diskusního pořadu Sedmička Martinem Veselovským. Mohl by se tak po prázdninách objevit opět na obrazovce. "S moderátorem Se...
Jak uvádí agentura ČTK hrubé výdaje firem na televizní reklamu beze slev, bonusů a výměnných obchodů, stouply v květnu o 251 milionů korun na 2,35 miliardy. To představuje meziroční nárůst o zhruba 12 procent. Vyplývá to z monitoringu ...