Televize

Tři roky pracujete na seriálu a nakonec z celkového výsledku není dobrý pocit. Divácká sledovanost není taková, jakou jste očekávali, ne-li přáli. Navíc se projekt nijak výrazně nezapsal do podvědomí televizního publika. O čem je ...
15. 7. 2004
Už o mesiac budú mať televízni vysielatelia prístup k prvotným údajom z elektronického merania sledovanosti. Peoplemetrový prieskum síce zmeria sledovanosť všetkých staníc, vo výstupe budú zahrnuté iba tie, ktoré sa finančne podielajú ...
15. 7. 2004
Jaký je český showbyznys? Jací jsou lidé, kteří ho v Česku dělají? Ať už jde o rádia, televize nebo 'jen' o hudbu, stále jsou častěji slyšet kritičtější hlasy na adresu těch, kteří současný zábavní průmysl vytvářejí. Ti,...
12. 7. 2004
To co nefunguje u sportovních televizních licencí, jde u loterie. V Česku se na podzim má rozhořet doslova bitva o to, která z českých televizí ukořistí možnost vysílat losování loterií největší tuzemské kanceláře - Sazky. Konkurzu ...
8. 7. 2004
High Definiton TV – televize s vysokým rozlišením. To je ta kouzelná formulka, která se skrývá za zkratkou HDTV. Jedná se o jeden ze standardů digitální televize, který nabízí široký formát, ostré obrysy, syté barvy a surround sound v...
8. 7. 2004
Publicistika by měla být výkladní skříní každé veřejnoprávní televize. Ta Česká s tím ale má problémy. Ačkoliv má početný tým lidí, není schopna vytvořit televizní produkt jménem publicistika na takové úrovni, aby se k tomu vz...
6. 7. 2004
Bez naší účasti skončí v neděli druhý velký svátek českého televizního fanouška, fotbalové EURO 2004. Stejně jako v předchozím případě hokejového šampionátu, i letos se veřejnoprávní Česká televize (ČT) rozhodla nešetřit a ...
1. 7. 2004
V hodinách zeměpisu jsem často dostával otázku, jaké je největší francouzsky mluvicí město mimo Francii. Samozřejmě že je to Montreal. A když někdo položí stejnou otázku pro češtinu? Českou komunitu najdeme hned kousek za našimi hra...
29. 6. 2004
Velké fúze amerických zábavních koncernů v minulých měsících jsou, zdá se, u konce. Nyní se gigantické společnosti dívají po nových trzích, kde by mohly opět po obdobích stagnace expandovat. Do střední a východní Evropy chce vstoup...
28. 6. 2004
Za obdivuhodnou považuje bývalý šéf české komerční televize Nova Vladimír Železný razanci, s jakou se generální ředitel Slovenské televize Richard Rybníček pustil do změn v této veřejnoprávní instituci. Jak hodnotí jeho působení ...
25. 6. 2004