Televize

Jedna z nejpopulárnějších kabelových stanic - Discovery Channel - pronikla na český reklamní trh. Reklamu na tomto kanálu začalo prodávat zastupitelství Big Partnership Media a v srpnu se potencionální inzerenti dozví první výsledky sledo...
18. 12. 2003
Praha, 11.12. 2003 – České radiokomunikace obnovily na Severní Moravě a v Jižních Čechách čtyři vysílače a umožnily tak divákům prvního programu České televize sledovat sváteční program v modu stereo a duo. „O svátcích se vysí...
18. 12. 2003
Praha, 16.12.2003, - ARBOmedia AG, největší nezávislé mediální zastupitelství v Evropě, rozšiřuje obchodní aktivity své pobočky ARBOvision. Nové softwarové systémy nabízejí cestu k efektivnímu řízení obchodních a programových akti...
16. 12. 2003
Mezi událostmi roku bude letos bezpochyby na jednom z předních míst figurovat zajetí Saddáma Husajna. A tak se nelze divit, že se zpravodajství vysílané v neděli 14. prosince na ČT1 těšilo značné pozornosti. Ve zpravodajské nabídce Č...
16. 12. 2003
Tímto dílem začínáme novou velkou kapitolu Televize veřejné služby v informační společnosti, která nabídne převážně názory a obhajoby, proč je nutné mít televizi veřejné služby. Zvláště v tomto období, kdy se živě diskutuje o...
15. 12. 2003
Ivan Jemelka - Česká médiaReklama v médiích veřejné služby je v rozporu s posláním „komunikačních prostředků občanského servisu“. Smyslem reklamy je zvýšit prodej určitého druhu zboží nebo služby. Podnítit ke spotřebě. Rekla...
12. 12. 2003
Nikolaj Savický - Česká televizeNejsem tak přísný moralista jako Ivan Jemelka a také nejsem tak dokonale teoreticky vybavený, a proto uvažuji přízemním způsobem: jak je to s reklamou v televizích veřejné služby v zahraničí? Jakými prav...
12. 12. 2003
Zástupcovia najvýznamnejších televíznych staníc podpísali základnú zmluvu s výskumnou agentúrou TNS SK na realizáciu projektu elektronického merania sledovanosti. Prvé výsledky nového výskumu by mohli byť známe už v priebehu budúceho ...
12. 12. 2003
Mají specializované televizní kanály budoucnost? Mají. Vyplývá to alespoň z elektronického měření, tzv. peoplemetry. Na českém televizním trhu si zatím z celkového koláče ukrajují 6 až 7 procent. Očekává se však, že v nejbližš...
11. 12. 2003
Po delší přestávce je tu opět rubrika RadioTV, která si klade za cíl seznámit širokou veřejnost o sdruženích, o kterých se toho moc neví. Tentokrát jsme se rozhodli představit Asociaci televizních organizací (ATO), která mj. provádí e...
9. 12. 2003