Česká televize může přijít až o 400 milionů korun ročně, pokud dojde k avizovaným změnám v odpočtu DPH. Český rozhlas se rovněž připravuje na nové poměry a chystá propouštění.
....Televize
FTV Prima informovala o úspěšném návrhu u Městského soudu v Praze na vydání předběžného opatření proti společnosti provozovateli satelitní služby Skylink ve věci nelegálního šíření českých televizních programů na území Slovenské republiky.
....Pražská a středočeská Premiéra TV začala vysílat 20. června 1993 z původně přebudovaného rozhlasového studia v tehdejším Paláci kultury, nyní Kongresovém centru Praha. V první den odvysílala filmy Amadeus nebo Tři mušketýři.
....Společnost Digital Broadcasting podnikatele Radima Pařízka zprovoznila další vysílače ve své digitální síti nové generace DVB-T2. Její Přechodovou síť 13 můžete nově naladit v lokalitách Plzeň, Rakovník, České Budějovice a Hlubočec.
....Placená televize O2TV získala exkluzivní vysílací práva na českou nejvyšší fotbalovou soutěž. Poprvé v historii tak od nadcházející sezony najdou diváci všechny zápasy pouze na této platformě. Nová smlouva platí do roku 2022.
....Televize Nova zahájila na Mělnicku natáčení nového komediálního seriálu Kameňák, který volně naváže na filmovou sérii. Herecké hvězdy Václav Vydra, Jana Paulová, Leoš Noha, Pavel Kikinčuk a další se postarají o zábavné večery.
....NÁZOR – České a slovenské televize jsou velmi žádané u diváků na obou stranách někdejší federace. Pokud jim je operátoři přestanou nabízet legální cestou, je zřejmé, že řada lidí bude přijímat tyto stanice nelegálně.
....UPC MAX kino zahájí promítání ve čtvrtek 21. června filmem Bába z ledu. Filmový kanál Prima MAX, společnost UPC, rádio Kiss a multikino CineStar Černý Most již potřetí zvou diváky do letního kina.
....Navzdory tomu, že skupina Prima odmítá zařadit HD verze svých stanic do neplaceného terestrického vysílání DVB-T2, u této značky se našla výjimka. Program Prima Comedy Central odstartoval HD vysílání v DVB-T2.
....Dnešní odborná konference DIGIMEDIA 2018, kterou pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace, otevřela několik zajímavých témat. Klíčovým je přechod na druhou generaci digitálního vysílání a možné zpoplatnění vybraných stanic.
....