Personální změny v marketingu TV Nova

Na poli marketingu, PR a reklamy TV Nova se na začátku letošního roku odehrálo několik personálních změn.

Spirála TV Nova

Zdroj: TV Nova

Jakub Strýček, ředitel marketingového oddělení TV Nova na růst svého týmu říká: „Firma se neustále vyvíjí a mění, a to jde ruku v ruce i s proměňováním marketingového oddělení. Nové oblasti vyžadují nové experty. A jelikož každý tým je jenom tak dobrý, jako jsou jeho lidi, tak jsem rád, že jsem do svého týmu mohl vybrat ty nejlepší.

Do čela komunikace na pozici Head of Communication nastoupila Barbora Dlabáčková a vede kromě externí komunikace a celého PR i interní komunikaci, eventy a trade marketing. Barbora nabrala velké zkušenosti v PR, které zužitkovává na TV Nova od roku 2020.

Barbora Dlabackova
Zdroj: TV Nova, Barbora Dlabáčková

Vzhledem k neustále se rozšiřující programové nabídce TV Nova a nových formátů vznikajících pod značkou Voyo Originál a s tím související potřebě komplexní a jednotné komunikace směrem ke všem relevantním cílovým skupinám se rozrůstá také tým produktového PR. Ten od ledna 2022 vede Michal Prokeš, který v oblasti komunikace a marketingu působí od roku 2008. Působil například v komunikační agentuře Native PR, v České televizi a před nástupem na Novu řídil komunikaci Nadace České spořitelny.

Michal Prokes
Zdroj: TV Nova, Michal Prokeš

Marketing digitálních značek, primárně tedy Voyo, nova.cz, novaplus.cz a tn.cz., má nově na starosti Jakub Folauf s cílem posílit budování samostatného brandu Voyo, zlepšit vnímání všech značek Skupiny Nova a zefektivnit proces plánování kampaní. Právě i kampaně k novým formátům, a to nejen v digitálním prostředí, ale i v televizním vysílání, spadají k této neustále se rozvíjející roli. Jakub dříve vedl marketingové oddělení Zonky a podílel se třeba i na budování značky Jägermeister.

Jakub Folauf
Zdroj: TV Nova, Jakub Folauf

Autor článku:

Komentáře (1)

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .