Společnost S&P Broadcasting rozšíří portfolio svých stanic o tři nové placené kanály – Kutil TV, MUDr TV a Trhák TV. Na svých existujících programech Mňam TV a Mňau TV se zaměří na vlastní tvorbu.
Důraz na vlastní tvorbu a placené programy
Mediální skupina včera uspořádala tiskovou konferenci, kde představila existující i nové projekty. V rámci programu Mňam TV se zaměří víc na vlastní tvorbu, jelikož originální obsah se podle dostupných dat u publika osvědčil. Mňau TV by se měla vě větší míře orientovat na dětského diváka, byť primárně bude i nadále o zvířatech.
Klíčový je ale odklon skupiny od volně dostupného terestrického vysílání a přechod všech stanic do placených platforem. Týká se to nejenom Mňam a Mňau, ale i nově připravovaných projektů. Úspory, které vzniknou díky odchodu z DVB-T může provozovatel investovat do tvorby obsahu. Dále může počítat i s poplatky od operátorů, kteří divákům jednotlivé stanice zpřístupní.
V rámci této strategie se provozovatel snaží maximalizovat svoji programovou nabídku pro operátory. Díky tomu pracuje na trojici nových programů Kutil TV, MUDr TV a Trhák TV.
Kutil TV
Televize pro kutily by mohla být přímou konkurencí nadnárodního programu Spektrum Home. Avizuje „dílnu, zahradu či garáž až k divákům na obrazovku a dá expertní rady, tipy a triky pro všechny kutily.“
Trhák TV
Trhák má být v podstatě telenákupním programem, jenž slibuje „Výhodné nabídky a slevy z oblasti elektroniky, cestování, gastronomie, krásy a mnoha dalšího.“ Kromě nabídek a slev avizuje spotřebitelské testy výrobků, testy spokojenosti se zakoupeným zbožím.
MUDr TV
A do třetice má být vytvořena unikátní značka MUDr TV. Tímto nápadem se v tiskových materiálech pochválil přímo generální ředitel skupiny S&P Pál Milkovics. „MUDR TV vznikla z myšlenky vytvořit na českém a slovenském mediálním trhu unikátní značku televizního kanálu, který by spo jil tak zajímavou a zároveň populární oblast, jakou je zdraví. Vždyť co je v životě člověka důležitější, než právě zdraví jeho rodiny, i jeho samotného. Naší vizí je vzdělávat naše diváky, přinést hodnotné informace napříč lékařskými a farmaceutickými tématy. Zároveň však neopomenout oblast životního stylu.“
Kromě těchto stanic trvá skupina i nadále na projektu zpravodajské stanice z24. Finančním partnerem tohoto projektu se stal Vladimír Železný. Další podrobnosti o televizi, která měla původně odstartovat už v létě 2016, se pravděpodobně dozvíme v nejbližších týdnech.