Druhý kanál z portfolia společnosti FTV Prima, televize Prima COOL pro muže si připsala úspěšný měsíc z hlediska sledovanosti. Nadprůměrné hodnosty zaznamenaly přenosy Ligy mistrů UEFA, ale i některé seriály a filmy.
Liga mistrů zaujala na začátku i na konci listopadu
Liga mistrů UEFA zabodovala především zápasy ze 4. a 25. listopadu. Fotbalový duel ze 4. 11. se stal nejsledovanějším zápasem podzimu. Excelující Real Madrid a Liverpool FC sledovalo průměrně 297 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 8,6 %. Druhý poločas k obrazovkám přilákal 314 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 11,17 %.
Dalším sportovním svátkem a druhým nejsledovanějším zápasem podzimu bylo utkání Manchesteru City s FC Bayernem Mnichov z 25. 11. Oba poločasy sledovalo průměrně 290 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 8,21 %. I v tomto případě zájem diváků stoupal s napětím ve hře, takže si druhou polovinu nenechalo ujít 341 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 11,76 %.
Sitcom Teorie velkého tresku stále baví diváky
Tři seriály v listopadu zaznamenaly nejsledovanější díly letošního roku. Nejvíce bodovala partička ztřeštěných vědců nepoužitelných v reálném životě z nejsledovanějšího seriálu Prima COOL Teorie velkého třesku. Díl vysílaný 18. listopadu k obrazovkám přitáhl 235 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 6,64 %.
Exkluzivní premiérový seriál Ospalá díra si diváky získal hned svým prvním dílem ze dne 3. listopadu, kdy ho zhlédlo 206 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 4,99 %. Stal se tak letošním druhým nejsledovanějším seriálem na Prima COOL s průměrnou sledovaností 153 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 3,64 %.
Třetím nejúspěšnějším seriálem je žlutá rodinka ze Springfieldu Simpsonovi, která si epizodou z 23. listopadu získala 213 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 5,08 %. Připsala si tak nejlepší výsledek od dubna 2013.
Nejsledovanějším filmem Asterix a Obelix
Bláznivé komiksové adaptace s Asterixem a Obelixem byly u diváků v listopadu nejúspěšnější. Film Asterix a Obelix: Mise Kleopatra z 22. listopadu si podmanil 281 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 7,02 %. Stal se tak nejsledovanějším filmem podzimu a osmým nejsledovanějším pořadem celého roku. Předchozí příběh Asterix a Obelix zhlédlo 15. listopadu 259 tisíc diváků starších patnácti let s podílem na sledovanosti 6,96 %.
Hodnoty sledovanosti poskytla televize Prima, zdrojem je elektronické měření sledovanosti Asociace televizních organizací, které provádí agentura Mediaresearch.