Mužský kanál ze skupiny Prima Group, televize Prima Cool získala s grafickým studiem Oficina ocenění Zlaté péro za nejlepší textařský počin. Cenu uděluje organizace Creative Copywriters Club, sdružující reklamní textaře, spisovatele a novináře. Do soutěže se nepřihlašují sami tvůrci, nominace je svěřena do rukou přímo publika.
Cenu může získat reklama, kniha, báseň, píseň nebo jiné sdělení. Prima Cool uspěla v konkurenci 15 reklamních textů nominovaných do nejužšího výběru. Texty Primy Cool porážely například i reklamu T-mobile s Bolkem Polívkou. Prima toto ocenění získala i na základě vynikající a soustavné textařské práce při předělech a upoutávkách. Informaci přinesl web Mediář.cz.
Různých vtipných hlášek ve vysílání Primy Cool je opravdu mnoho. Televize tím potvrzuje své cílení na diváckou skupinu především mladých mužů. Některé hlášky už téměř zlidověly. Příkladem může být upozornění na nevhodný pořad vysílaný po 22. hodine: „Upozorňujeme, že následující pořad není vhodný pro děti a mladistvé. Takže děti – vyčůrat, pomodlit, spát.“
Primě Cool k tomuto ocenění blahopřejeme.
Pane Koiši, cenu sice neznám, ale nejedná se spíš o Zlaté pero?
Zlaté péro bych pochopil spíš jako ocenění nejlepším pornohercům… :-D
Děkuji za postřeh, ale skutečně se nejedná o překlep. Soudě podle tiskových materiálů Creative Copywriters Club se ocenění skutečně jmenuje „Zlaté péro“, i když by se to skutečně hodilo spíš k pornohercům :-)