V prostorách kunratické restaurace U Krále Václava IV. představila mediální skupina Prima hlavní taháky podzimní programové nabídky. Přinášíme obsáhlou fotogalerii s informacemi o sledovanosti, náhledech programových novinek a fotkami ze zákulisí.
Marek Singer, generální ředitel FTV Prima, se na úvod pochlubil rekordy sledovanosti. Uvedl, že Media Club trhá rekordy: „Máme o 1,22 procentního bodu vyšší celodenní share než Nova Group v cílové skupině 15–69.“ Jedná se o tradiční slovní přestřelku. Konkurenční skupina naopak říká, že její hlavní kanál je sledovanější než celá skupina Prima. Ovšem v cílové skupině 15–54. Marek Singer dodal: „Máme mladší diváky než Nova, pokud Vám někdo tvrdí opak, není to pravda.“ Své tvrzení podložil čísly, srovnáme-li první pololetí 2018 a 2019 v CS 15–54, vidíme nárůst FTV Prima o 1,45 p.b., Media Club pak o 0,61 p.b. Radost Primě dělají i menší stanice, které v souhrnu meziročně posílily o 22,5 %. Zejména se jedná o Primu Krimi (2,56 %), Primu MAX (2,35 %) a Primu ZOOM (1,93 %). Údaje jsou platné pro CS 15+.
Ze seriálové tvorby vypíchnul Černé vdovy (průměrně 1,23 milionu diváků) a Linka (1,02 milionu). Marek Singer zmínil, že televize není mrtvá: „Až bude někdo srovnávat se sledovaností online pořadů, nevěřte, že online je sledovanější než televize. Pokud bychom brali stejnou metriku, kterou se ohání online provozovatelé, tak měly Černé vdovy 3,8 milionu diváků.“
Skupina Prima uvede na podzim osvědčené seriály Modrý kód a Krejzovi, novinkou bude talk-show Marta, průvodkyně Marta Jandová chce pojmout talk-show jinak než ostatní televize. Převezme slot po TOP Star magazínu, který končí a zůstává jen v denním formátu TOP Star. Vrací se Lukáš Vaculík v druhé, premiérové sérii Temného kraje (nově v sobotu večer). Česko Slovensko má talent bude mít ve dvou dílech speciálního porotce, jímž se stane Jiřina Bohdalová. Prima COOL nasadí například seriál Narcos, vrací se v premiéře původní formát Těžká dřina. A ke zmíněné talentové show ČSMT uvede spin-off: „Aftershow“.