Začátkem srpna spustila skupina Prima projekt Prima PORT, který měl zájemcům z řad široké veřejnosti přinášet nabídky, tipy, doporučení na vhodné trávení volného času, nákupů, kulturních či sportovních aktivit. Nyní ruší tuto službu.
Cílem projektu Prima PORT mělo být nabídnout lidem co nejrelevantnější zážitky, produkty a služby obchodních partnerů, které se do projektu zapojí. Prima plánovala i vznik pořadu, který měl divákům přinášet zajímavé tipy na výlety a volnočasové aktivity.
„Velice nás těší, že na český trh přicházíme s globálně unikátním konceptem, který nás posouvá zase o krok dál před konkurencí. Kreativně propojíme přímý marketing s médii Skupiny Prima. Lidem cíleně nabídneme to, co je baví, a inspirujeme je k novým zážitkům,“ řekl v srpnu k uvedení projektu generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.
Po tříměsíční zkušební době je vše jinak. Prima se rozhodla projekt uzavřít, přičemž transakce mohou členové uskutečňovat do 15. ledna 2017.
„Po tříměsíční zkušební době jsme vyhodnotili, že projekt Prima PORT nenaplňuje naše očekávání, a proto jsme se rozhodli jej ukončit. Všem účastníkům platformy Prima PORT posíláme dopis s podrobnostmi o ukončení projektu,“ vysvětluje za Primu Marek Singer.
„Na základě zkušeností z tohoto projektu pracujeme na inovovaném řešení, které by bylo více efektivní pro Primu, a zároveň více přitažlivé pro širokou veřejnost. Přímá komunikace se zákazníky zůstává i nadále naší strategickou prioritou, proto připravujeme několik dalších projektů,“ dodává šéf komerční televizní dvojky.