Prima spustila nové formáty včetně Farmáře a show Máme rádi Česko

tv-ilustrace-651

Prima v průběhu víkendu nasadila další důležité pilíře svého jarního programového schématu. V pátek odstartovala reality show Farmář hledá ženu, v sobotu následoval formát Máme rádi Česko. Objevily se i dva další pořady.

Už ve středu se mohli diváci poprvé podívat na nový publicisticky pořad Očima Josefa Klímy. Známý publicista se na obrazovku komerční dvojky vrátil po necelé dvouleté pauze, kdy vyráběl pro Novu známý pořad Na vlastní oči. Největší očekávání ale na Primě vkládají do dvou stěžejních formátů Farmář hledá ženu a Máme rádi Česko.

Reality show s Farmářem byla nasazena do pátečního prime-time hned ve 20:15. Průměrná sledovanost premiérového dílu se pohybovala nad hranicí 450 tisíc diváků starších patnácti let a podíl na publiku ve všech důležitých cílových skupinách překročil hranici deseti procent. Z tohoto pohledu lze vnímat nasazení show jako úspěch, nicméně nešlo o nejsledovanější zábavní pořad skupiny Prima v ten den.

O něco úspěšnější byla v sobotu show Máme rádi Česko, která startovala v konkurenčně náročnějším sobotním prime-time. V absolutním počtu diváků překonala pátečního Farmáře. Z nových formátů nasadila Prima v pátek ještě zábavní pořad Vylomeniny, ten překročil hranici 300 tisíc diváků.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: