Tematický kanál Prima ZOOM přichází s přehlednější strukturou premiérových programových bloků. 14 témat zůstává ukotveno každý den v čase 20–24 hodin. Došlo ke zjednodušení programových bloků v drtivé většině na jednoslovné jednoznačné názvy, a zároveň k posílení oblíbených témat Přírody a Historie. Páteční Příroda, která byla věnována oceánům, se rozšiřuje také o sladkovodní vodstvo. Nový sobotní blok Extra naplní exkluzivní česká tvorba, české a světové premiéry, to nejlepší z produkce BBC a další špičkové dokumenty o přírodě. V říjnu také na Prima ZOOM odstartovaly původní české seriály Utajené příběhy českých dějin III a Tatra kolem světa 2. Se zpřehledněním Prima ZOOM se spouští také vizuální kampaň s ústředním claimem „Ještě více…“ (přírody, historie a dobrodružství).
„V aktuální kampani Prima ZOOM pracujeme s konceptem, který zdůrazňuje posílení oblíbených témat a prezentuje konkrétní programový obsah. Hlavním sloganem ,Ještě více…ʻ vyzdvihujeme bloky s aktuálně nejzajímavější programovou nabídkou. Tím, že Prima ZOOM přináší rozmanitá témata, věříme, že dokážeme upoutat pozornost širší cílové skupiny diváků,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima a dodává: „Dále v rámci kampaně připravujeme spolupráci na virtuální výstavě, kterou představíme v následujících dnech.“
Kampaň Prima ZOOM běží od října ve všech afinitních médiích – jak online, s důrazem na sociální média, tak v rádiu, tištěných médiích či na prémiových outdoorových plochách po celé České republice. V rámci televizní kampaně se objeví image spot a tři ID reflektující posílení a zjednodušení bloků přírody a historie, a zároveň propagaci bloku s prémiovým českým seriálem.
Zdroj: Prima ZOOM