Do čela společnosti Media Club, která obchoduje reklamní prostor na kanálech TV Prima, TV Barrandov a Óčko, nastupuje od 1. dubna Ladislav Dianiška. Na této pozici střídá Petra Jelínka, který se přesunul na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale.
„Jsem velmi rád, že na pozici obchodního ředitele můžeme přivítat někoho s tak bohatými zkušenostmi, jako je Ladislav Dianiška. Věřím, že díky své schopnosti budovat a vést úspěšné obchodní týmy dokáže ještě dále rozvíjet služby Media Clubu, a posilovat vztahy se zákazníky,“ uvedl v tiskové zprávě Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.
Ladislav Dianiška přichází do Media Clubu ze soukromé zdravotnické sítě Santé a TeamPrevent, kde působil jako ředitel úseku strategie obchodu a marketingu. Obdobnou pozici dříve zastával ve firmách Kostelecké uzeniny a Crocodille, jako obchodní ředitel také působil ve společnostech Tchibo Praha a Poděbradka, a. s.
Společnost Media Club má v rámci televizní reklamy na starosti prodej na stanicích skupiny Prima, TV Barrandov a stanicích skupiny Óčko. Zastupuje i rozhlasové stanice ze skupiny Radio United včetně celoplošného Rádia Impuls.
Foto: TV Prima