Za několik dní bude představena nová podoba značky Skylink. Dojde jak k proměně hlavního grafického prvku loga, který bude nově stejný pro všechny televizní platformy lucemburské společnosti M7 Group. Tato společnost působí na českém a slovenském trhu pod značkou Skylink a na dalších trzích pod různými značkami.
Nový vizuál by měl dát všem značkám této skupiny stejnou podobu. Úpravami projdou také webové stránky a veškeré další marketingové materiály. Nové logo je inspirováno stylizovaným kaleidoskopem (krasohledem), který symbolizuje programovou pestrost nabídky Skylinku a ostatních televizních platforem skupiny M7 Group. Důraz na programovou nabídku by měl být jedním z hlavních motivů kampaně.
„V uplynulých letech prošla celá skupina M7 Group významnou technologickou proměnou. Ve všech zemích, kde působíme, jsme přešli na vysílání v HD kvalitě a zpřístupnili zákazníkům televizní vysílání i mimo dosah tradičních satelitních a kabelových operátorů, tedy na tabletech, telefonech a počítačích. Inovace v oblasti produktů a služeb se samozřejmě snažíme promítat i do naší komunikace směrem ven, k zákazníkům,“ říká člen představenstva M7 Group Jaromír Glisník.
Skupina M7 Group provozuje služby placené satelitní televize v 7 zemích. Vedle České republiky a Slovenska je aktivní především ve třech zemích Beneluzu (značky CanalDigitaal, TV VLAANDEREN, TéléSat, Online.nl), v Německu (značka M7 Deutschland) a Rakousku (HD Austria).