Seriál Modrý kód završil jarní sezónu, poslední předprázdninový díl zhlédlo 840 000 diváků starších 15 let. Jednotlivé epizody v jarní sezóně průměrně sledovalo 871 000 diváků, sledovanost meziročně vzrostla o 1,24 bodu. Nejsledovanější jarní epizoda byla odvysílána 14. března a přilákala k obrazovkám 970 tisíc diváků starších 15+.
„Modrý kód má velkou diváckou základnu, která neustále roste, a je unikátní díky televiznímu přesahu – Prima ve spolupráci s Českým červeným křížem a herci ze seriálu šíří osvětu o poskytování první pomoci. Díky pozitivním ohlasům a příběhům víme, že tato kampaň úžasně funguje,“ říká Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.
Příznivci seriálu se mohou s herci setkat i osobně, v sobotu 14. července na rodinném festivalu BLUE STYLE PRIMA FEST v Šiklandu na Vysočině.
„V sobotu 14. července mohou diváci své oblíbené seriálové hrdiny potkat na prvním ročníku největšího rodinného festivalu BLUE STYLE PRIMA FEST v Šiklandu na Vysočině, kde je herci spolu s pracovníky Českého červeného kříže prakticky naučí, jak poskytovat základy první pomoci,“ dodal ředitel FTV Prima.