Zábavná show Tvoje tvář má známý hlas, kde mají diváci možnost sledovat profesionální proměny domácích umělců v mezinárodní hvězdy, se stává fenoménem. Nova informuje o přepisování rekordů sledovanosti zejména díky vysokému podílu na publiku.
Podíl na publiku v určitých cílových skupinách přesáhl 50 procent
Sobotní čtvrtá epizoda se stala v cílové skupině 15-54 nejúspěšnějším pořadem televize Nova od 3. dubna 2013 a celého televizního trhu od 25. prosince 2013. Obdivuhodný je zejéma share – tedy podíl diváků u obrazovek. Ten se pomalu blíží k extrémním hodnotám známým zejména z deníčkových výzkumů sledovanosti před zavedením éry peoplemetrů.
Sobotní epizodu této show sledovalo přes 50 % diváků přítomných u obrazovek v komerčně nejžádanější cílové skupině 15-54 let. V širší cílové skupině diváků starších 4 let pak show přilákala 1,8 milionu diváků.
Přišli jste o programy Nova Cinema a FANDA na satelitu? Poradíme vám
Satelitní služba Skylink ukončila vysílání populárních stanic Nova Cinema a FANDA ve standardním rozlišení. Pokud využíváte satelitní kartu Skylink a přišli jste o tyto programy, podívejte se na alternativní možnosti.
....Nejvyšší sledovanost zaznamenána u mladých žen
Nejlépe si čtvrtá epizoda vedla v cílové skupině žen ve věku 15-24, kde dosáhla podílu na sledovanosti 68,83 %. V tomto případě ale jde o poměrně úzkou cílovou skupinu, kde Nova akcentuje výrazný dosah svého produktu u mladých divaček.
Celková sledovanost pořadu gradovala k jeho konci, konkrétně se tento díl stal nejsledovanějším v sobotním čase 22:17, kdy jej sledovalo 2,1 milionu diváků starších čtyř let a podíl na sledovanosti v komerčně atraktivní cílové skupině diváků 15-54 let přesáhl 63 procent.
Údaje o sledovanosti poskytla Nova z elektronického měření, které provádí Asociace televizních organizací a technicky zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.
Nova zveřejnila záběry studia k novému zábavnému pořadu Tvoje tvář má známý hlas
Nova umožnila nahlédnout do studia, ze kterého se v netradičních rolích velkých osobností populární hudby představí osm soutěžících. Profesionální tým vynaloží veškeré své úsilí, aby účinkující vypadali přesně jako legendární umělci, které mají soutěžící představovat. K tomu všemu musí zpívat naživo.