Nejúspěšnější zábavní formát posledních let, imitační show Tvoje tvář má známý hlas, získala v komerčně atraktivní cílové skupině diváků 15-54 let až 59procentní podíl na publiku. Průměrný podíl činil 48,82% diváků v této věkové kategorii.
Celkově Nova odvysílala 10 dílů. Premiérový díl ze dne 26. března zaujal necelých 29 procent diváků u obrazovek. Nově se postupně podařilo tuto hodnotu zdvojnásobit. Druhý díl měl sice 32 procent diváků, třetí ale už překročil 40procentní hranici. Od čtvrtého dílu zaznamenal tento formát podíl na publiku nad hranicí 50 procent, v dalších třech dílech se přibližoval k 55 procentům.
Osmý díl v pořadí dne 28. května zaznamenal share 55,17%. Rekord přišel o týden později, kdy devátý díl shlédlo v určitých momentech až 59 procent diváků u obrazovek. Finálový večer dne 11. Června zaznamenal podíl 56,24%.
Všechny zobrazené hodnoty se týkají cílové skupiny 15-54 let, na kterou se Nova zaměřuje při prodeji reklamy. Zdrojem dat je oficiální elektronický průzkum sledovanosti realizovaný agenturou Nielsen Admosphere na objednávku Asociace televizních organizací.
„Úspěch pořadu Tvoje tvář má známý hlas je fenomenální. Celý tým, který stojí za touto show, odvádí obrovský kus práce a patří jim velké poděkování. Nyní jsme zahájili přípravy druhé řady a věřím, že na obrovský divácký úspěch navážeme,“ dodává programová ředitelka skupiny Nova Alex Ruzek.