Skupina Prima včera vygenerovala nejvyšší kumulovaný podíl na publiku

primafamily_vanoceSpolečnost FTV Prima, která na českém trhu provozuje tři kanály Prima family, Prima Cool a Prima love má v posledních dnech důvod k radosti. Každý den totiž atakuje přední příčky sledovanosti, i když nikoliv jednotlivě, ale jako skupina tří kanálů. Podobná situace nastala i včera v hlavním vysílacím čase.

Jak server RadioTV informoval Marek Winkler z tiskového oddělení FTV Prima, včera po 20. hodině byla tato skupina televizních stanic nejsledovanější v cílové skupině všech diváků starších patnácti let. V celkovém součtu měly včera televizní stanice Primy mezi 20. a 22. hodinou podíl na publiku přesahující 33 procent a staly se tak nejsledovanější skupinou stanic na trhu. Podíl na publiku ale neudává celkovou sledovanost konkrétních pořadů, tedy rating. Vyjadřuje pouze podíl těch diváků, kteří mají v daný moment zapnutou televizi.

Hodnoty share kdysi s oblibou využíval někdejší generální ředitel TV Nova Vladimír Železný, který dokázal vysoké podíly na publiku ještě více nafouknout pomocí užších cílových skupin. Železný se tehdy chlubil i podíly na publiku přesahující 60-80 procent, ale mnohdy šlo o velice úzké cílové skupiny, např. Ženy nad 40 let.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: