Satelitní platforma Skylink, která byla ještě před několika lety nejspolehlivější platformou pro příjem neplacených českých a slovenských programů, upravuje po novém roce servisní poplatek pro diváky, kdo nepřijímají jiné placené kanály.
Společnost tento krok odůvodňuje tím, že jen zohledňuje náklady spojené „s každoročním připomínáním platby, odpojováním a opětovným připojováním karet, u kterých nebyl Servisní poplatek včas uhrazen“. Jinak řečeno, pokud byste Skylinku platili každý rok víc peněz za placené služby, servisní poplatek by vůbec nebyl potřeba. Servisní poplatek se pro české klienty zvyšuje o čtyři koruny měsíčně (z 29 na 33 korun), u jednorázové roční platby z 348 na 498 korun. Nově přibyla možnost uhradit i poplatek za dva roky, ten vyjde na 768 korun.
Skylink hodlá tímto krokem patrně motivovat své klienty, aby přešli k nabídce placených programů. Jak zdůrazňuje v tiskové zprávě, servisní poplatek je již zahrnut v ceně všech placených balíčků.
Ještě v průběhu roku 2012 lákala platforma Skylink své klienty tímto poutačem na příjem televizních programů bez poplatků. Následně zavedla tzv. „servisní poplatek“.