Praha, 16.12.2003, – ARBOmedia AG, největší nezávislé mediální zastupitelství v Evropě, rozšiřuje obchodní aktivity své pobočky ARBOvision. Nové softwarové systémy nabízejí cestu k efektivnímu řízení obchodních a programových aktivit.
Vzhledem k událostem na mediálním trhu byly aktivity v Německu usídlené pobočky ARBOvision od prosince 2001 omezeny na zajišťování obsahu médií. V mezidobí se ARBOvision věnovala zmapování vybavenosti evropských trhů technologickými nástroji pro prodej reklamního prostoru televizních stanic a dalších médií. Provedený výzkum a jeho závěry se staly východiskem pro rozšíření obchodního záběru ARBOvision v roce 2003.
Novou aktivitou ARBOvision je nabídka sofistikovaných nástrojů pro řízení médií adLounge a ProLogue včetně odpovídajících konzultačních služeb. Oba nástroje podporují efektivitu řízení médií a vychází ze zkušeností a systémů užívaných na fungujících evropských mediálních trzích. AdLounge je softwarový systém pro podporu (inventuru, boooking, fakturaci, …) prodeje reklamního prostoru různých médií (TV, tisk, rádio, internet). Software ProLogue je určen pro TV vysílatele a slouží k pokrytí aktivit spojených s programováním (plánování, akvizice, interní produkce, …). Aktivní nabídka obou nástrojů probíhá nejen v zemích s aktivní přítomností ARBOmedia, ale prostřednictvím centrály společnosti na celém evropském území.
První veřejná prezentace nové nabídky ARBOvision proběhla již v září tohoto roku na mediálním veletrhu International Broadcasting Convention (IBC) v Amsterdamu. Nová softwarová řešení zde ARBOvision prezentovalo společně se svým parterem pro jejich vývoj společností Media Information Systems (MIS).
„V MIS jsme našli ideálního a zkušeného partnera pro rozvoj systémů, které jsou pro média cestou k udržení a posílení efektivního fungování.“, říká Bronislav Kvasnička, pověřený Managing Director ARBOvision.