BPM zastupuje další tři televize

Mediazastupitelství Big Partnership Media získalo do svého portfolia tři hudební stanice, jedná se o MTV, VH1 a VH1 Classic. Společně se slovenským MusicBoxem tvoří nově zastupované televize reklamní balík BPM Young. BPM v současnosti na českém televizním trhu zastupuje již deset kabelových stanic.

Obchodní zastoupení Big partnership media (BPM) získalo tři nové televizní stanice – MTV, VH1 a VH1 Classic. „O zastoupení MTV jsme usilovali již únoru 2006. Na MTV je možné, mimo klasických spotů, umisťovat i sponzorské odkazy na všechny vysílané pořady,“ říká ředitel BPM Jiří Lichý. Řekl Jiří Lichý z BPM. Všechny 3 televize jsou hudební se zaměření na mladé lidi vě věku do 35 let.


„MTV je ikonoukterá určuje standardy a trendy v muzice a jako jednoznačný lídr významně ovlivňuje hudební průmysl v celé Evropě. Cílem MTV je hrát hity, nové hudební clipy nejvetších a nejznámnějších umělců, přinášet aktuální novinky a předstvavovat nové hvězdy. MTV má možnost sledovat 580.000 domácností. VH1 a VH1 Classic hraje „zlaté hity“ a vytváří velice příjmný proud muziky,“ stojí v tiskové zprávě BPM.


BPM v současnosti zastupuje filmové kanály Hallmark a Film+, seriálovou Romanticu, kuchařskou TV Paprika, kutilskou TV Deko, hudební kanály MusicBox, MTV, VH1 a VH1 Classic a sportovní kanál Sport 1. Inzerenti je mohou využívat také ve formě balíčků, z nichž největší zásah nabízí BPM Gold, který zahrnuje Hallmark, Sport1, MTV, Romanticu, Papriku a Film+ a jeho cena za půlminutový spot se pohybuje od 6 do 14 tisíc korun v závislosti na denní době. BPM dále nabízí balíky BPM Women, BPM Men, BPM Film, BPM Home a díky třem novým hudebním stanicím stanicím také BPM Young.


Big Partnership Media zastupuje na trhu tiskové tituly a kabelové televize. Na rozdíl od celoplošných televizí neprodává reklamu na základě výsledků sledovanosti každého spotu podle peoplemetrů, ale podobně jako rozhlasové stanice má fixní ceník podle čtvrtletně zveřejňovaných výstupů MediaProjektu. Výsledky sledovanosti kabelových stanic jsme naposledy zveřejnili v článku MediaProjekt: Óčko atakuje půlmilionovou sledovanost.


 


.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .