Součástí průzkumu MML je také sledovanost televizí, takže srpnový výstup přinesl první výsledky nejznámějším českým kabelovým televizím – Galaxii Sport a hudební Stanici O.
Galaxii sport denně sleduje 104 tisíc diváků. Alespoň jednou týdně ji naladí 300 tisíc diváků. Vyplývá to z výzkumu MML o sledovanosti Galaxie sport realizovaného společností Median v květnu 2003.
„Muži tvoří téměř 80% diváků, přibližně 60% diváků je v nejproduktivnější věkové kategorii 30-49 let, převažují diváci s vyšším vzděláním. Diváci Galaxie sport jsou bohatí, mají spíše střední až vysoký měsíční
příjem. Z hlediska místa bydliště je největší sledovanost ve středních a velkých městech. Průměrný divák Galaxie sport je muž ve středním věku vyššího vzdělání a
bydlí ve větším městě,“ dodává podrobnosti tisková mluvčí Ges Media Holding Jana Adamčíková.
Prvních výsledků se dočkala také hudební Stanice O, která se od září přejmenuje na lidovější Óčko. Podle informací z vedení televize je denní sledovanost 32 tisíc diváků a alespoň jednou týdně Óčko naladí 127 tisíc lidí.