Přenosy z hokejového šampionátu už tradičně zajistily druhému kanálu České televize výrazný nárůst sledovanosti. Proti předchozímu týdnu si ČT2 polepšila o téměř sedm procentních bodů a nejvíce na to doplatila Nova, jejíž podíl na trhu spadl pod 40%. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti společnosti Mediaresearch, které zveřejnila Asociace televizních organizací.
Úspěšné Střepiny
Zatímco v loňském roce Nova přežila první týden hokejového MS beze ztrát a dokonce si o něco polepšila, tentokrát hokej na ČT2 bodoval a podíl Novy klesl z 43,47 na 39,11 procenta. O něco lépe se Nově vedlo v prime timu, kde získala 40,60 procenta.
Devět z deseti nejsledovanějších pořadů na TV Nova obsadily tradiční zpravodajské pořady, na devátou příčku se vtěsnaly nedělní Střepiny, které sledovalo 22,4 procenta diváků. Největšího úspěchu pak dosáhly s ratingem 28,7% pondělní Televizní noviny, o druhou příčku se podělily úterní a nedělní Televizní noviny.
Hokej katapultoval ČT2
ČT1 sice proti minulému týdnu mírně oslabila, ale bohatě to kompenzoval druhý program ČT2 jehož podíl na trhu díky MS v ledním hokeji stoupl z 8,20 na 15,05 procenta. Mezi muži pak ČT2 získala dokonce podíl 19,24 procenta. ČT1 si ovšem stále drží významný náskok před Primou, celodenně vede o dva a v prime timu dokonce o více než pět procentních bodů.
Nejsledovanějším pořadem ČT1 byly opět bezkonkurenčně České humoresky, které se ratingem 27,2 vklínily mezi pořady TV Nova na 6. příčku Top 20 nejsledovanějších pořadů všech televizí. Na druhém programu vládl žebříčkům hokej, největší zájem pak vzbudila druhá třetina utkání Česko – Německo, k obrazovkám přilákala 17,1 procenta dospělých.
Primu zachraňovaly ženy
Ženy se zasloužily o to, že se Prima nepropadla až na čtvrté místo mezi televizemi. Mezi dětmi a dospělými muži Primu předstihla kromě ČT1 také ČT2 a na skupině dospělí 15+ Prima oslabila o více než dva procentní body na 18,33 procenta. Nejsledovanějším pořadem na TV Prima byla opět show Jiřího Krampola Nikdo není dokonalý s ratingem 12,5 procenta, slušně si vedla i pohádka Byl jednou jeden král, tu shlédlo 11,9 procenta diváků.